گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نباتی: تیم ملی گلبال در آمادگی کامل است، تکرار قهرمانی اینچئون هدف ماست

به گزارش مجله خزرکوه، نباتی، سرمربی تیم ملی گلبال مردان کشورمان معتقد است ملی پوشان به آمادگی کامل رسیده اند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، می توانند عنوان قهرمانی دوره گذشته مسابقات پاراآسیایی را تکرار نمایند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نباتی: تیم ملی گلبال در آمادگی کامل است، تکرار قهرمانی اینچئون هدف ماست

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهدی نباتی، سرمربی تیم گلبال مردان کشورمان گفت: رقبای اصلی ما از کشورهای چین، کره جنوبی، ژاپن و عراق است و گلبال در این کشور ها سال به سال در حال پیشرفت است. امیدوارم ما نیز از این سیر پیشرفت عقب نمانیم و بتوانیم خود را در سطح بالای قاره کهن نگه داریم.

مهدی نباتی با اشاره به گروه بندی مسابقات گفت: بازی ها با حضور هشت کشور و در دو گروه چهار تیمی برگزار می گردد. ایران با کشور های ژاپن، مالزی و عراق هم گروه است و در گروه دیگر مسابقات، چین، کره جنوبی، تایلند و قطر به مصاف هم می فرایند. سپس از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می نمایند و به صورت ضربدری ، به مصاف هم می فرایند.

نباتی در انتها بیان داشت: امیدوارم حادثه خاصی پیش نیاید تا بتوانیم روی سکو قرار بگیریم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 202

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نباتی: تیم ملی گلبال در آمادگی کامل است، تکرار قهرمانی اینچئون هدف ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نباتی: تیم ملی گلبال در آمادگی کامل است، تکرار قهرمانی اینچئون هدف ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید