5 بازی در روز چهارم مسابقات والیبال امیدهای آسیا برگزار می گردد

به گزارش مجله خزرکوه، رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: 5 بازی در جریان روز چهارم مسابقات والیبال امیدهای آسیا امروز در استادیوم شش هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار می گردد.

5 بازی در روز چهارم مسابقات والیبال امیدهای آسیا برگزار می گردد

برای سفر با تور پوکت بهار همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

نادر فلاحی در حاشیه بازی تیم های سریلانکا و ازبکستان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اردبیل گفت: مهم ترین بازی روز چهارم رقابت های والیبال امیدهای آسیا ملاقات تیم های والیبال امید ایران و مالزی در مرحله یک چهارم نهایی است که امیدواریم مردم اردبیل بار دیگر با حضور پروشور خود تیم ملی را تنها نگذارند تا شاهد کسب یک پیروزی دلچسب باشیم.

وی گفت: بازی تیم های ایران و مالزی ساعت 15 امروز در استادیوم رضازاده اردبیل برگزار می گردد که در بازی قبل تیم ایران در مقابل پاکستان طرفداران تیم ملی والیبال امید سنگ تمام گذاشتند و به خوبی از تیم ایران حمایت کردند.

رئیس کمیته فنی و اجرایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا اضافه کرد: حضور تماشاگران اردبیلی در بازی سایر تیم های شرکت نماینده در این رقابت ها نیز بسیار چشمگیر بوده به طوری که در هر بازی به حدود 3 هزار نفر در استادیوم حضور می یابند که این موضوع تحسین نمایندگان کنفدراسیون والیبال آسیا را برانگیخته است.

فلاحی توضیح داد: 4 بازی دیگر امروز برگزار می گردد که نخستین بازی بین تیم های سریلانکا و ازبکستان در حال برگزاری بوده و بعد از این بازی نیز در ساعت 12:30 دقیقه تیم های چین تایپه و تایلند مقابل یکدیگر صف آرایی می نمایند.

وی بیان نمود: بازی چهارم ساعت 17:30 دقیقه بین تیم های چین و پاکستان برگزار می گردد و بعد از این مسابقه نیز آخرین ملاقات بین تیم های ژاپن و قزاقستان خواهد بود که روز آدینه بازی سوم تیم والیبال امید ایران برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 203

به "5 بازی در روز چهارم مسابقات والیبال امیدهای آسیا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 بازی در روز چهارم مسابقات والیبال امیدهای آسیا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید