آمادگی کامل مجتمع مس سونگون برای بازگشایی مسیرهای برفی ورزقان

به گزارش مجله خزرکوه، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر مجتمع مس سونگون گفت: تمامی ماشین آلات مجتمع مس سونگون در راستای بازگشایی مسیرها، آماده خدمت رسانی به اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای ورزقان است.

آمادگی کامل مجتمع مس سونگون برای بازگشایی مسیرهای برفی ورزقان

جهانگیر رضوی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از اول زمستان 1400 طی قراردادی که با اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای ورزقان منعقد شد، با پرداخت هزینه آن به وسیله خود مجتمع، پنج دستگاه از ماشین آلات خود را که شامل برف روب، بولدوزر و لودر می باشد، در اختیار این اداره قرار دادیم تا در بازگشایی مسیرها یاری حالشان باشد.

وی ادامه داد: طی سه روز گذشته برف سنگینی همراه با کولاک در شهرستان ورزقان بارید که جاده اصلی مجتمع را بازگشایی کردیم و به روستاهای داخل و کنار محدوده و هر مکانی که آنها بخواهند، یاری رسانی نموده و علاوه بر پنج دستگاه، دیگر ماشین آلات خود را نیز در اختیار آنها قرار می دهیم.

وی اضافه نمود: ماشین آلات ما سنگین هستند و در صورت بی احتیاطی، آسفالت روستا را از بین می برند اما مدیریت آنها به وسیله اداره راهداری اجرا شده و در قبال آنها مسئولیتی نداریم.

رضوی در انتها تاکید نمود: با تمامی این شرایط و بارش شدید برف، شیفت های معدن تعطیل نشده و خط فراوری به فعالیت خود ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1587

به "آمادگی کامل مجتمع مس سونگون برای بازگشایی مسیرهای برفی ورزقان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل مجتمع مس سونگون برای بازگشایی مسیرهای برفی ورزقان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید