اردوغان: آمریکا، ایران و روسیه در سوریه چه کار دارند

به گزارش مجله خزرکوه، رئیس جمهور ترکیه گفت: از آنهایی که از ما می پرسند در سوریه چه کار دارید، این سوال را می پرسیم که آمریکا، ایران، روسیه و کشورهایی اروپایی در آنجا چه کار دارند.

اردوغان: آمریکا، ایران و روسیه در سوریه چه کار دارند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در جلسه هفتگی خود در مجلس با اشاره به اظهارات کمال کلیچدار اوغلو و انتقاد وی از عملیات ارتش ترکیه در ادلب سوریه گفت: جای کلیچدار اوغلو در کنار اسد است.

وی اضافه کرد: از آنهایی که از ما می پرسند در سوریه چه کار دارید، این سوال را می پرسیم که آمریکا، ایران، روسیه و کشورهایی اروپایی در آنجا چه کار دارند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه: از آنهایی که از ما می پرسند در سوریه چه کار دارید، این سوال را می پرسیم که آمریکا، ایران، روسیه و کشورهایی اروپایی در آنجا چه کار دارند.

اردوغان اظهار دشت: از یونان و اتحادیه اروپا می خواهیم که به پناهجویان احترام بگذارند. با عملیات های اخیرمان به همه ثابت کردیم که ترکیه خواستار جنگ نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 404

به "اردوغان: آمریکا، ایران و روسیه در سوریه چه کار دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: آمریکا، ایران و روسیه در سوریه چه کار دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید