اعزام گشت های ویژه پیشگیری از جرم استان ایلام در جهت برگشت زائران اربعین

به گزارش مجله خزرکوه، رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام گفت: در جریان بازگشت زوار اربعین حسینی گشت های پیشگیری از جرم و تیم های ویژه کنترل به محور های مواصلاتی استان ایلام اعزام شده اند.

اعزام گشت های ویژه پیشگیری از جرم استان ایلام در جهت برگشت زائران اربعین

سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار از ; گفت: با اجرای طرح اعزام گشت های ویژه پیشگیری از جرم در راستا بازگشت راهپیمایی اربعین حسینی (ع) ، نیروهای گشت آموزش دیده و مستعد با تجهیزات لازم در راستاهای تردد اعزام شده اند.

او بیان نمود: ماموریت این تیم ها به صورت خاص پیشگیری از وقوع جرم خصوصاً سرقت است و گشت ها به صورت خودرویی، موتوری و پیاده، ماموریت خود را انجام می دهند.

علی محمدی اظهار کرد: با توجه به حجم انبوه عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) امسال تیم های گشت انتظامی به صورت ویژه تقویت شده تا شرایط خوب و آرامی را برای زائران ایجاد و با کنترل شبانه روزی، زمینه وقوع جرم فراهم نشود، بنابراین در تلاش هستیم با همکاری متقابل مردم و پلیس اجازه ندهیم افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند.

او ادامه داد: یکی از مسائل مطرح در این راهپیمایی بزرگ، پارکینگ هایی است که خودرو های زائران در آن نگهداری می شود که بر این اساس، مدل انتظامی خاص برای امنیت پارکینگ ها تعریف شده تا ضمن جلوگیری از وقوع سرقت های احتمالی، دسترسی مردم به خودرو های پارک شده نیز آسان باشد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام از ایجاد 80 توقفگاه با بیش از 40 هزار نفر ظرفیت در استان خبر داد و عنوان نمود: توقفگاه هایی متصل به مرز پیش بینی شده تا در صورت روبرو شدن با تراکم جمعیت و ترافیک، زائران تا رفع خستگی بازگشت در آن مکان ها اسکان و پس از استراحت کافی ادامه راستا دهند.

او اظهار کرد: به زائران توصیه می کنیم در طول راستا بازگشت در این توقفگاه ها و محور های مواصلاتی ضمن نگهداری از بار همراه، گوشی تلفن، و سایر مدارک هویتی خود در صورت روبروه با افراد یا موضوعات مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا ماموران مستقر در صحنه اطلاع رسانی کنند.

علی محمدی افزود: با همکاری و حمایت های مردمی، تاکنون شاهد هیچ گونه موضوع امنیتی نبودیم و سفر زائران با انتظام بخشی مطلوب در حال اجراست که جا دارد از همکاری تمامی زائران با خادمان خود در ناجا تشکر و قدردانی کنیم.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 13

به "اعزام گشت های ویژه پیشگیری از جرم استان ایلام در جهت برگشت زائران اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام گشت های ویژه پیشگیری از جرم استان ایلام در جهت برگشت زائران اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید