اعضای انجمن منتقدان می توانند در پردیس شمیران رایگان فیلم تماشا کنند

به گزارش مجله خزرکوه، اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی می توانند از امکانات ویژه در پردیس سینمایی شمیران بهره ببرند.

اعضای انجمن منتقدان می توانند در پردیس شمیران رایگان فیلم تماشا کنند

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزای دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن، طبق تفاهم اجرا شده بین انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران و پردیس سینمایی شمیران، اعضای انجمن می توانند از اول آذرماه تا خاتمه سال 1400 فیلم های روز اکران را در این پردیس رایگان تماشا کنند.

بر این اساس، اعضای انجمن با در دست داشتن کارت عضویت به روز خود با مراجعه به این پردیس سینمایی که در منطقه یک تهران واقع شده است، همه روز های هفته از اکران رایگان فیلم ها بهره مند شوند. این تفاهم در دوره نو هیات مدیره انجمن اجرا شده و در راستای ارایه خدمات فرهنگی و رفاهی به اعضا است.

همچنین مدیریت پردیس سینمایی شمیران این خدمات را در راستای احترام به جامعه منتقدان سینمایی و ایجاد امکانی برای بیشتر دیده شدن فیلم های روز سینما و رونق بخشی به جریان نقد در رسانه های فرهنگی-هنری، درنظر گرفته است.

پردیس سینمایی شمیران در منطقه اقدسیه تهران، بزرگراه ارتش در طبقه چهارم مجموعه شمیران سنتر واقع شده است. این مجموعه از طریق گروه سینمایی هنر شهر آفتاب از تیرماه سال 99 به بهره برداری رسیده است.

این پردیس دارای سالن قرمز با 154 جایگاه، سالن نارنجی با ظرفیت 92 جایگاه، سالن آبی با 49 جایگاه، سالن سبز با ظرفیت 38 جایگاه و سالن وی آی پی با ظرفیت 33 جایگاه است.

سالن های این پردیس از پروژکتور های لیزری فول اچ دی و سیستم صوتی دالبی بهره مند هستند.

محیط این سینما برای استفاده توان خواهان مناسب سازی شده و از دیگر ویژگی های آن توجه به معماری و طراحی داخلی هنری و استفاده از فضای سبز ویژه در لابی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1438

به "اعضای انجمن منتقدان می توانند در پردیس شمیران رایگان فیلم تماشا کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای انجمن منتقدان می توانند در پردیس شمیران رایگان فیلم تماشا کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید