افزایش دستگاه های بازیابی رمز کارت هوشمند سوخت در فارس

به گزارش مجله خزرکوه، معاون فنی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس گفت: در حال حاضر یک دستگاه حذف رمز در ناحیه لارستان و دو دستگاه در ناحیه مرکزی شیراز فعال و در حال خدمت رسانی به مردم است.

افزایش دستگاه های بازیابی رمز کارت هوشمند سوخت در فارس

خبرنگاران شیراز - محسن شمس الدینی معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس با اشاره به افزایش دستگاه های بازیابی رمز کارت هوشمند سوخت در سطح استان گفت: امکان رمزگشایی کارت های هوشمند سوخت در نواحی جنوبی فراهم شده است.

او گفت: هم استانی های ساکن در شهرستان های جنوبی فارس که رمز کارت هوشمند سوخت خودرو خود را فراموش و یا اشتباه وارد نموده اند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم با مراجعه به ساختمان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه لارستان واقع در شهر تازه جنب انبار نفت به صورت حضوری درخواست بازیابی رمز کارت سوخت خود را ارائه دهند.

شمس الدینی گفت: درحال حاضر یک دستگاه حذف رمز در ناحیه لارستان و دو دستگاه در ناحیه مرکزی شیراز فعال و در حال خدمت رسانی به مردم است و مراجعه نمایندگان می توانند با ارائه مدارک هویتی و مالکیتی از جمله سند سبز خودرو، کارت ملی، کارت سوخت، کارت خودرو و در صورت داشتن سند بنچاق نسبت به حدف رمز کار سوخت خود اقدام نمایند.

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1523

به "افزایش دستگاه های بازیابی رمز کارت هوشمند سوخت در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش دستگاه های بازیابی رمز کارت هوشمند سوخت در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید