بنتلی جدید با یک خدمتکار هوشمند؛ آینده اتومبیل های لوکس

به گزارش مجله خزرکوه، وب سایت گجت نیوز - مشخص کریمی: خودرو مفهومی بنتلی EXP 100 GT به مناسبت صدمین سال فعالیت این شرکت خودروسازی معرفی گردید. از مهم ترین ویژگی این کانسپت می توان به حضور یک خدمتکار هوشمند با قدرت عملکرد بالا اشاره نمود.

بنتلی جدید با یک خدمتکار هوشمند؛ آینده اتومبیل های لوکس

خودرو مفهومی بنتلی EXP 100 GT به مناسبت صدمین سال فعالیت این شرکت خودروسازی محبوب معرفی گردید. این خودرو می تواند آینده آنچیزی که از اتومبیل های شرکت بنتلی انتظار دارید را به رخ بکشد. ویژگی های بسیار پیشرفته ای نظیر یک خدمتکار قدرت گرفته از هوش مصنوعی نیز در این خودرو به چشم می خورد که به هرچه جذاب تر شدن آن یاری می نماید.

6 هزار چراغ LED در جلوپنجره بنتلی EXP 100 GT

این خودرو از طراحی خشن و گیرنده ای با بهره گیری از فیبر کربن و آلومینیوم فراوان در نقاط مختلفش برخوردار است. هدلایت های آن نیز دارای طراحی متفاوتی از آنچه تا به امروز دیده ایم هستند؛ به نظر می رسد آن ها در پنجره مشبک جلوپنجره ادغام شده اند! 6 هزار چراغ LED در این جلوپنجره جای گرفته اند که با توجه به حالت رانندگی شما تغییر خواهند کرد. ضمن آنکه چراغ های اصلی خودرو نیز گرد هستند و می توانند بنتلی EXP 100 GT را با هر خودروی دیگری متمایز نمایند.

در داخل کابین این خودرو کانسپت، از چوب هایی با عمر 5 هزار ساله استفاده شده که رنگ مسی روی آن ها چشم نوازی می نماید. بنتلی می گوید تمام مواد به کار رفته در ساخت این خودرو، برای ساخت آینده ای پایدار و باشکوه است. شما نمی توانید انتظار داشته باشید خودرویی در آینده، از بنزین بهره ببرید. بر همین اساس بنتلی EXP 100 GT نیز یک خودرو الکتریکی است که می تواند با هر بار شارژ مسافتی در حدود 700 کیلومتر را بپیماید. بنتلی می گوید برای رساندن شارژ باتری های این خودرو از 0 به 80 درصد، فقط 15 دقیقه زمان ضروری است.

خدمتکار هوشمند بنتلی در خدمت سرنشینان

اما شاید یکی از مهم ترین ویژگی های خودرو مفهومی بنتلی، حضور یک خدمتکار قدرت گرفته از هوش مصنوعی به نام Bently Personal Assistant در کنار سرنشینان است که عملکرد بسیار مفیدی دارد. این خدمتکار می تواند وظایف مختلفی نظیر شارژ کردن خودرو، تنظیم جایگاه ها، جابجایی بین حالت های مختلف برای سرنشینان، ارائه بهترین تجربه سواری برای هر سرنشین بر اساس اطلاعات بیومتریک آن و به طور کلی تنظیم شرایط محیطی را انجام دهد.

از آنجایی که بنتلی EXP 100 GT یک خودروی مفهومی است، هیچگاه نمی توانیم آن را بی آزماییم. پس باید منتظر ماند و دید که بنتلی چگونه اتومبیل های آینده خودش را با الهام دریافت از این کانسپت خواهد ساخت.

منبع: برترین ها
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 117

به "بنتلی جدید با یک خدمتکار هوشمند؛ آینده اتومبیل های لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنتلی جدید با یک خدمتکار هوشمند؛ آینده اتومبیل های لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید