بیان دیدگاه های فراکسیون های سه گانه در همایش فصلی خانه احزاب

به گزارش مجله خزرکوه، تهران (پانا) - همایش فصلی خانه احزاب ایران با موضوع نقش احزاب در انتخابات 1400 با حضور نمایندگان فراکسیون های سه گانه اصلاح طلب، اصولگرا، مستقل و اعتدال برگزار گردید.

بیان دیدگاه های فراکسیون های سه گانه در همایش فصلی خانه احزاب

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ همایش فصلی خانه احزاب ایران با رعایت دقیق تمام پروتکل های بهداشتی و با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور و رییس ستاد انتخابات کشور، شهاب الدین صدر ریاست دوره ای خانه احزاب ایران، اعضای هیات رییسه و شورای مرکزی خانه احزاب و نیز حمزه امرایی مدیرکل سیاسی وزارت کشور به همت دبیرخانه خانه احزاب ایران و به میزبانی وزارت کشور برگزار گردید.

در این همایش که با حضور دبیران کل و نمایندگانی از احزاب کشور و با موضوع نقش احزاب در انتخابات 1400 برگزار گردید، نمایندگان فراکسیون های سه گانه اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل و اعتدال خانه احزاب ایران در سخنانی به ارائه نظرات و دیدگاه های طیف متبوع خود پرداختند.

در این همایش علیرضا زالی رییس ستاد کرونای استان تهران نیز حضور داشت و نکاتی را در مورد شرایط برگزاری انتخابات 1400 با توجه به تداوم شیوع و بیماری کرونا مطرح نمود.

پیش از این و طبق اعلام معاون سیاسی وزارت کشور، روز 28 خرداد 1400 به عنوان تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1058

به "بیان دیدگاه های فراکسیون های سه گانه در همایش فصلی خانه احزاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیان دیدگاه های فراکسیون های سه گانه در همایش فصلی خانه احزاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید