کوشش آمازون برای جلوگیری از انجام تحقیقات آنتی تراست در هند

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت آمازون و فلیپ کارت (خرده فروشی هندی زیر مجموعه والمارت) طی درخواستی قانونی از سرگیری تحقیقات آنتی تراست (ضدانحصار) درباره روش های کسب وکاری خود را به چالش کشیده اند.

کوشش آمازون برای جلوگیری از انجام تحقیقات آنتی تراست در هند

قبلاً شکایتی علیه فلیپ کارت و آمازون ثبت و در آن ادعا شد این دو شرکت فروشندگان را در پلتفرم های تجارت آنلاین خود گزینش می نمایند و بعلاوه با استفاده از تخفیف های وسیع روی محصولات، قوانین آنتی تراست را زیر پا گذاشته اند. به همین دلیل کمیسیون رقابت هند (CCI) در ژانویه 2020 میلادی تحقیقاتی در این باره شروع کرد.

در آن موقع هر دو شرکت ادعا کردند عمل خلاف قانونی انجام نداده اند و درخواست آنها سبب شد تحقیقات آنتی تراست به مدت بیش از یک سال به تعویق بیفتد. اما هفته گذشته دادگاهی در هند اجازه داد تحقیقات ادامه یابد.

اکنون در درخواست تنو نظر نو فلیپ کارت و آمازون ذکر شده تصمیم دادگاه برای ادامه تحقیقات آنتی تراست اشتباه است و باید متوقف گردد.

این در حالی است که طبق گزارشاتی نو CCI تصمیم دارد تحقیقات آنتی تراست درباره شرکت های عظیم را سرعت بخشد. این کمیسیون تصمیم دارد در مورد اتهامات مطرح شده، هرچه سریع تر اطلاعاتی از آمازون و فلیپ کارت بخواهد.

خرده فروشان آفلاین این دو شرکت را متهم نموده اند با استفاده از ساختار پیچیده کسب وکاری شان قوانین سرمایه گذاری خارجی برای تجارت آنلاین را دور زده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1272

به "کوشش آمازون برای جلوگیری از انجام تحقیقات آنتی تراست در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش آمازون برای جلوگیری از انجام تحقیقات آنتی تراست در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید