تلف شدن دام ها و آبزیان حاشیه رودخانه سندگان فلارد لردگان

به گزارش مجله خزرکوه، معاون سلامت اداره کل دامپرشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی تلف شدن تعدادی دام و محصولات یک مزرعه پرورش ماهی در حاشیه رودخانه سندگان منطقه فلارد لردگان، علت این حادثه در حال آنالیز است.

تلف شدن دام ها و آبزیان حاشیه رودخانه سندگان فلارد لردگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، حسین صالحی اظهار کرد: ماموران و کارشناسان این اداره کل پس از کسب اطلاع از حادثه یادشده به همراه کارشناسان بهداشتی و حفاظت محیط زیست در کمترین زمان ممکن برای آنالیز علت حادثه به شهرستان لردگان اعزام شدند.

به گفته وی، در گزارش اولیه رسیده، بیش از 20 راس دام سبک و همچنین ماهیان یک مزرعه پرورش قزل آلا که در حاشیه رودخانه سندگان لردگان در منطقه فلارد واقع شده است، به طور ناگهانی و مشکوک تلف شدند. با آنالیز و ارزیابی ماموران دستگاه های متولی سلامت به منطقه، نتایج این حادثه وصول و به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

بعضی از رسانه های مجازی از تلف شدن بیش از 50 راس دام سبک گوسفند و محصولات یک پرورش ماهی قزل آلای رنگین کمان در روستای گرداب بخش فلارد که در پایین دست پتروشیمی لردگان خبر دادند و گفتند که ورود پساب شیمیایی پتروشیمی به منابع آبی روستا، علت مسمومیت و تلف شدن گوسفندان و ماهیان است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 742

به "تلف شدن دام ها و آبزیان حاشیه رودخانه سندگان فلارد لردگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلف شدن دام ها و آبزیان حاشیه رودخانه سندگان فلارد لردگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید