تمدید نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان

به گزارش مجله خزرکوه، پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان (اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان) به مدت دو روز تمدید شد و تا بیست وهشتم آذرماه 1400 به کار خود ادامه خواهد داد.

تمدید نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان (اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان) که از بیستم آذرماه آغاز به کار نموده است تا یک شنبه (بیست و هشتم آذر ماه 1400) تمدید شد.

لازم به ذکر است بیش از 1100 ناشر از سراسر کشور در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان حضور دارند که از این تعداد 50 ناشر اصفهانی هستند. بعلاوه حدود 100 عنوان برنامه فرهنگی برای اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان پیش بینی شده است که در هر شهرستان به صورت فیزیکی در حال انجام است.

براساس اقدامات انجام شده، ارسال مرسولات پستی اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان برای خریداران رایگان خواهد بود و هزینه ارسال به وسیله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناشران تامین می گردد.

در نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان کتاب ها با تخفیف 40 درصدی ارائه می گردد و درصورت اتمام یارانه نمایشگاه، مردم می توانند کتاب های مورد احتیاج خود را با 20 درصد تخفیف خریداری نمایند. بعلاوه خریداران می توانند با دریافت بُن کتاب از تخفیفات در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان (اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان) از بیستم آذرماه آغاز شده و تا بیست وهشتم آذرماه 1400 ادامه خواهد داشت. ساعت بازدید و خرید در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان به صورت 24 ساعته بوده و علاقه مندان اصفهانی برای ثبت نام بن کتاب، بازدید و خرید کتاب می توانند به ketab.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1498

به "تمدید نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید