تویوتا کمری با ظاهری تازه در بازار اروپا عرضه می گردد

به گزارش مجله خزرکوه، تویوتا خاطرنشان کرد که خودروی کمری (Camry) با انجام فیس لیفت و ظاهر تازه در بازارهای اروپا دردسترس قرار می گیرد.

تویوتا کمری با ظاهری تازه در بازار اروپا عرضه می گردد

با ما سفر کنید و با تور اروپا برای عید نوروز از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

فروش تویوتا کمری (Toyota Camry) از سال 2018 در اروپا شروع شد و این سدان عظیم پس از وقفه ای 16 ساله به قاره کهن بازگشت. چند ماه پیش، کمری که در سال های گذشته یکی از محبوب ترین خودروهای خانوادگی در آمریکا محسوب می شد، برای بازار آمریکای شمالی به روز شد و اکنون پیشرفت های مشابهی برای بازار اروپا هم ارائه شده است.

از نظر بیننده، شاید تفاوت زیادی بین این مدل تازه با نسخه پیش از فیس لیفت دیده نگردد. نوار جلویی اکنون دارای یک سپر بازطراحی شده با طرح مشبک اصلاح شده است. این تغییرات ممکن است جزئی به نظر برسند اما به گفته تویوتا تغییرات صورت گرفته، پویایی بیشتر، شخصیت بالاتر و نمایی گسترده تر به کمری می بخشد.

علاوه بر این، گزینه های سفارشی سازی بیشتری هم در دسترس قرار گرفته است که شامل طراحی جدید چرخ های 17 و 18 اینچی، به همراه ترکیب های رنگی تازه است.

احتمالا تغییرات عمده تر در کابین دیده می گردد که یک نمایشگر 9 اینچی جدیدی برای سیستم سرگرمی وجود دارد و برای دید بیشتر و سهولت استفاده در داشبورد قرار گرفته است. این سیستم سرگرمی اکنون دارای نرم افزار سریع تر و قابلیت اتصال به اندروید اتو (Android Auto) و کارپلی اپل (Apple CarPlay) است.

در نمای ظاهری کابین، روکش جایگاه چرمی ممتاز بژ یا مشکی به چشم می خورد که در یک جایگاه با روکش شبه-چرم پارچه ای قابل ارائه خواهد بود. ویژگی تازه دیگر خانواده سیستم های کمکی Toyota Safety Sense است که اکنون شامل کروز کنترل تطبیقی هم می گردد.

  • طرح مفهومی تویوتا C-HR با بدنه تمام کربن منتشر شد

کمری تازه بر اساس معماری TNGA تویوتا، در سال 2018 با موتور 2.5 لیتری هیبریدی در اروپا عرضه شد. اما برای مدل تازه سال جاری تغییری در پیشرانش این خودرو دیده نمی گردد و موتور این سدان عظیم با 215 اسب بخار قدرت، 221 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. این رویکرد در جایی که خودروهایی مانند BMW M5 وجود دارند، احتمالا چندان چشمگیر نیست، اما شتاب 0 تا 100 کیلومتری آن طی 8.3 ثانیه گزینه ای مناسب خواهد بود.

به گفته تویوتا، فروش کمری با ظاهر تازه و فیس لیفت شده در اروپا، از سه ماهه اول سال 2021 شروع می گردد.

عکس ها: تویوتا کمری با ظاهر تازه در اروپا عرضه می گردد.

Credit: Toyota

منبع: Motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 898

به "تویوتا کمری با ظاهری تازه در بازار اروپا عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا کمری با ظاهری تازه در بازار اروپا عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید