جلیل سامان دلیل موفقیت نسبی زیر خاکی را چه می داند

به گزارش مجله خزرکوه، تهران(پانا)- جلیل سامان کارگران سریال زیر خاکی که شب گذشته فصل دوم آن سرانجام یافت، درباره موفقیت نسبی این سریال سخن گفت.

جلیل سامان دلیل موفقیت نسبی زیر خاکی را چه می داند

شنبه شب 29 خرداد ماه، قسمت آخر فصل دوم سریال زیر خاکی از شبکه یک سیما پخش شد، سریالی که باز هم نیمه کاره ماند و آن طور که معلوم است، باید منتظر فصل سوم آن باشیم.

اما نکته جالب توجه این است که جلیل سامان کارگردان این سریال که مخاطبان خاص خودش را دارد، در صفحه شخصی اش پس از اتمام زیر خاکی اقدام به گذاردن نظرسنجی نموده و از مردم خواسته تا نظرات شان را بدون رودربایستی مطرح نمایند.

وی دقایقی پیش پستی را منتشر کرد مبنی بر این محتوا که دلایل موفقیت نسبی این سریال چیست!؟

جلیل سامان با انتشار عکسی از رضا نصیری نیا تهیه نماینده این سریال، در این پست نوشته است: اگر فرض کنیم زیرخاکی کار نسبتا موفقی است عامل آن نه مدیریت سازمان، نه بودجه، نه من، نه من های دیگر. بلکه خواست خداوند و پدیده ای به نام رضا نصیری نیا است او از ایده اولیه سریال تا جمع کردن این گروه سخت، متعادل نگه داشتن شرایط در روزهای سخت بی پولی و کرونا و جنگیدن برای پخش بدون سانسور آن بسیار خوش فکر، همراه ، کوشا، هوشمند، خالص، با اخلاق، مردانه و بی نظیر عمل کرد.

وی اضافه نمود: به نظر من مشکل امروز ما در سینما و تلویزیون تنها کمبود فیلمنامه و کارگردان و بازیگر و پول نیست بلکه در درجه اول فقدان تهیه نمایندگانی اینچنین است که انگیزه و شرایط لازم را فراهم می آورند.

فصل دوم با حضور ناخواسته فریبرز در میدان جنگ شروع شد و با اسارت فریبرز داستان فصل دوم به خاتمه رسید.

علاوه بر پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، اصغر نقی زاده و رایان سرلک، در این فصل، ستاره پسیانی، هومن برق نورد، نسرین نصرتی، گیتی قاسمی، نسرین نصرتی و فروغ قجابگلی نیز ایفای نقش داشتند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1247

به "جلیل سامان دلیل موفقیت نسبی زیر خاکی را چه می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلیل سامان دلیل موفقیت نسبی زیر خاکی را چه می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید