حرکات ورزشی ساده برای رسیدن به اندام زیبا

به گزارش مجله خزرکوه، وقتی به آینه نگاه می کنید دوست دارید بااندام زیبایی روبرو شوید. برای رسیدن به این اندام زیبا احتیاج نیست ورزش های بسیار سخت و پیچیده ای انجام دهید بلکه با ورزش های ساده تری هم می توان به اندام زیبایی رسید. بنابراین فقط کافی است ورزش های ساده ای که در ادامه شرح داده ام را انجام دهید و به اندام دلخواهتان برسید.

حرکات ورزشی ساده برای رسیدن به اندام زیبا

پلانک

تاثیرات این حرکت ثابت معمولا دست کم گرفته می گردد اما برای تقویت عضلات هسته، فرم دادن به عضلات شکم و شانه ها بسیار مفید است.

در حالت ورزش پوش آپ قرار بگیرید و با آرنج زاویه 90 درجه درست کنید. سپس خودتان را با یاری آرنج و انگشت های پا بلند کنید. از سر تا پاشنه پا بدن به شکل یک خط مستقیم باشد.

پوش آپ

اگر ورزش پوش آپ را درست انجام دهید ماهیچه های سه سر بازو، شانه ها، کمر و سینه را تحت تاثیر قرار داده اید به عبارت دیگر عضلات تمام بدن.

روی زمین دراز بکشید و دست ها را درست زیر شانه ها قرار دهید. سپس بدن را از زمین بلند کنید. عضلات شکم را سفت کنید و دوباره بدن را پایین بیاورید.

اسکوات

این ورزش برای عضلات چهار سر ران، باسن، ران و عضلات زنجیره خلفی موثر است.

پاها را به عرض شانه ها باز کنید و اگر احساس می کنید تعادل ندارید بیشتر باز کنید. زانوها را خم کنید و باسن را عقب ببرید مثل این که می خواهید روی جایگاه بنشینید. همراه با بازدم بلند شوید و دوباره تکرار کنید.

برد داگ

این ورزش برای عضلات شکم، پایین کمر، باسن و ران موثر است.

در حالت چهار دست و پا قرار بگیرید. یکی از دست ها و پای مخالف را بلند کنید و با دست و پای دیگر که روی زمین قرار گرفته است تعادل بدن را حفظ کنید. دست و پایی که بلند نموده اید را بکشید و از انگشت های دست تا انگشت های پا یک خط مستقیم ایجاد کنید. چند ثانیه نگه دارید و برای سمت دیگر تکرار کنید.

پل

این ورزش برای تقویت عضلات باسن و ران بسیار مفید است.

روی زمین به پشت دراز بکشید و زانوها را خم کنید. دست ها را در حالی که کف دست ها روی زمین قرار گرفته است کنار بدن قرار دهید. باسن را بلند کنید و عضلات باسن را سفت کنید. یک ثانیه نگه دارید و دوباره باسن را روی زمین قرار دهید.

منبع: بدونیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 32

به "حرکات ورزشی ساده برای رسیدن به اندام زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکات ورزشی ساده برای رسیدن به اندام زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید