حزب الله: موتورسواران در بیروت ارتباطی با حزب ندارند

به گزارش مجله خزرکوه، بخش رسانه ای حزب الله با صدور بیانیه ای بیان کرد، این جنبش هیچ ارتباطی با حرکت تعدادی موتورسواران در بیروت با پرچم حزب الله ندارد.

حزب الله: موتورسواران در بیروت ارتباطی با حزب ندارند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در ساعات پایانی دوشنبه شب (دیشب) تعدادی موتورسوار در حالی که پرچم های جنبش حزب الله و امل در دست داشتند، به خیابان های بیروت آمدند.

بعضی رسانه ها مانند العربیه عربستان مدعی شدند، این موتورسواران وابسته به حزب الله بوده و قصد داشته اند وارد محل تظاهرات مردم شوند، اما با مقاومت ارتش روبرو شده اند.

بر اساس گزارش شبکه المنار، در پی این موضوع، بخش روابط رسانه ای حزب الله بیانیه ای صادر و گفت، حزب الله هیچ ارتباطی با اقدام موتورسواران مذکور در بیروت ندارد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

بیانیه حزب الله و امل

همچنین جنبش های امل و حزب الله در بیانیه دیگری گفتند، این دو جنبش نشستی در جنوب لبنان برگزار و در آن آخرین تحولات در صحنه داخلی لبنان آنالیز شد.

بر اساس گزارش شبکه الجدید، حزب الله و امل در ادامه گفتند، بعضی طرف ها قصد دارند اعتراضات اخیر را از جهت خود منحرف نمایند و از آن برای اهداف سیاسی خود بهره برداری نمایند.

این دو جنبش در ادامه همه را به همبستگی برای خارج کردن لبنان از بحران فعلی به وسیله تکیه بر طرح اصلاحات مالی تصویب شده فراخواندند.

طرح مذکور را سعد الحریری نخست وزیر لبنان پیشنهاد داد و دیروز در هیأت دولت این کشور تصویب شد.

تظاهرات نمایندگان لبنانی دیشب در بیانیه ای گفتند، این اصلاحات آن ها را راضی نمی کند و امروز (سه شنبه) برای ششمین روز تظاهرات خود را ادامه خواهند داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 29

به "حزب الله: موتورسواران در بیروت ارتباطی با حزب ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب الله: موتورسواران در بیروت ارتباطی با حزب ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید