دوران پساکرونایی و لزوم تحرک بخشی به جامعه به وسیله لیگ های محلی و منطقه ای

به گزارش مجله خزرکوه، خبرنگاران/سمنان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بر ضرورت تحرک بخشی بیشتر به اقشار مختلف جامعه به وسیله برگزاری برنامه های همگانی تاکید نمود.

دوران پساکرونایی و لزوم تحرک بخشی به جامعه به وسیله لیگ های محلی و منطقه ای

احمد ریواده سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در اختتامیه لیگ تندرستی اظهار کرد: با توجه به همه گیری دو ساله کرونا و متعاقب آن تعطیلی بسیاری از برنامه ها، مسابقات و مراکز ورزشی و ... انتظار می رود با ارائه برنامه های عملیاتی، تحرک مورد احتیاج به جامعه منتقل شده و آثار پسا کرونا مدیریت شود.

وی به نقش مهم هیئت های ورزشی در این راستا تاکید و توضیح داد: دستور رئیس جمهور به دستگاه های علمی کشور این است که برای دوران پساکرونا راهکارهایی را تعریف نمایند و لذا هیئت ورزش های همگانی نیز می تواند در این راستا سیاست گذاری نموده و برنامه ارائه نمایند.

وی از شورای سیاست گذاری ورزش همگانی استان خواست: از هم اکنون یک طرح اجرایی مناسب، برای دوران پسا کرونایی تدوین و زمینه لازم برای اجرای آن را در استاندفراهم کند.

معاون استاندار سمنان گفت: حوزه جوانان، ورزش و سلامت باید در سطح استان به صورت عملیاتی، برنامه ریزی نموده و از تمام ظرفیت های استان برای پرورش و ارتقاء ورزش استفاده کند.

وی از مسوولان حوزه ورزش در استان خواست: با راه اندازی لیگ های محلی در سطح استان و بعلاوه برنامه های منطقه ای با استان های همجوار، بسترهای لازم برای تحرک و نشاط اجتماعی فراهم کند.

ریواده با اشاره به درخشش استان سمنان در لیگ کشوری سلامتی اظهار داشت: به همین دلیل از تمامی عزیزانی که در طی یک سال گذشته کوشش کردند تا نام استان سمنان در حوزه ورزش همگانی و لیگ سلامتی به عنوان یکی از استان های برتر کشور مطرح شود، قدردانی می کنم .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1526

به "دوران پساکرونایی و لزوم تحرک بخشی به جامعه به وسیله لیگ های محلی و منطقه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوران پساکرونایی و لزوم تحرک بخشی به جامعه به وسیله لیگ های محلی و منطقه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید