روزنامه گاردین: بایدن آمریکا را از یک مرد خطرناک نجات داد

به گزارش مجله خزرکوه، روزنامه انگلیسی گاردین امروز در سرمقاله خود با اشاره به روی کار آمدن جو بایدن نوشت:بایدن آمریکا را از یک مرد خطرناک نجات داد اما زخم ها همچنان عمیق است.

روزنامه گاردین: بایدن آمریکا را از یک مرد خطرناک نجات داد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، گاردین امروز در سرمقاله خود با اشاره به روی کار آمدن جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نوشت: قدرت از یک مرد خطرناک به مرد دیگری رسید که می خواهد کشورش را به سمت آرامش سوق دهد، اما باید گفت دموکراسی آمریکایی همچنان در خطر و تهدید است.

در این نوشتار آمده است: مراسم تحلیف شاهد حضور توده های مردم برای تبریک به رئیس جمهور جدید نبود و بیش از 25 هزار نفر از مأموران گارد ملی برای کنترل و نظارت بر فرایند انتقال قدرت درمیان نگرانی ها از ویروس کرونا و نیز خشونت سیاسی هواداران ترامپ و حمله به ساختمان کنگره حضور داشتند.

این روزنامه انگلیس با بیان اینکه ترامپ بافت اجتماعی و سیاسی آمریکا را با دروغ های وقاحت بار و وحشی گری تمام و نفرت انگیز پاره پاره کرد نوشت: اگرچه بعضی در آمریکا و اروپا نفس راحتی کشیدند، اما هنوز صندلی آمریکا خود را باز نیافته است و همچنان بحران های داخلی و چالش ها وجود دارد؛ تمام آن چیزی که بایدن می تواند انجام دهد آغاز برای درمان این بحرانهاست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 997

به "روزنامه گاردین: بایدن آمریکا را از یک مرد خطرناک نجات داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه گاردین: بایدن آمریکا را از یک مرد خطرناک نجات داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید