چند ساعت وحشتناک در جهت تبلیغات انتخاباتی؛خطر بسیار متفاوتی ترامپ را تهدید می نماید

به گزارش مجله خزرکوه، یک روزنامه آمریکایی به بیماری رئیس جمهور ایالات متحده پرداخته و آن را فاجعه بار ترین اتفاق تاریخ می خواند.

چند ساعت وحشتناک در جهت تبلیغات انتخاباتی؛خطر بسیار متفاوتی ترامپ را تهدید می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، وب سایت روزنامه نیویورکر در گزراشی از پرونده کرونایی ترامپ و بی اعتباری کاخ سفید نوشت:

پنج شنبه روزی بود که به نظر می رسید تنها یک روز دیگر از سقوط دنباله دار ترامپ در پایتخت کشور باشد. رئیس جمهور هنوز هم از رد کردن تبعیض و رجحان سفیدپوستان خوددداری می کرد، که ناشی از نتیجه بخشی از مناظره فاجعه بار روزهای گذشته اش بود. مشاور سابق امنیت ملی ترامپ هم با حضور در تلویزیون به وی اتهام زد که رئیس جمهور با حمله به مشروعیت انتخابات پیش رو به ولادیمیر پوتین یاری و پشتیبانی می نماید.

در بعد از ظهر پنج شنبه اما اخباری مبنی بر ابتلای ترامپ و همسرش به ویروس کرونا منتشر شد. سپس نیز رئیس جمهور با انتشار پیامی توئیتری این خبر را تایید کرد. در دنیای وارونه این ریاست جمهوری، این ساعات لزوماً چند ساعت وحشتناک در جهت تبلیغات انتخاباتی نبود. در طی هفت ماه از زمان شیوع گسترده ویروس کرونا که آن را به یک بحران ملی تبدیل کرده، ترامپ تمام کوشش خود را کرد تا با انکار اهمیت و شدت بیماری، اذهان را از بیماری منحرف کند و عملکرد ناخوشایند دولتش را پنهان کند.

اما حقیقت این است که این خبر احتمالا کمترین شوک ملی را برانگیخته است. ماه هاست ترامپ با انکار کرونا هزینه ای جبران ناپذیر بر جان مردم امریکا تحمیل کرده است. او با امتناع از ماسک زدن در ملاعام و تشویق دیگران به این کار، از یک فاجعه شخصی و همچنین سیاسی استقبال کرد.

تا روز آدینه، هیچ چیز روشن نبود جز این که واشنگتن در انتظار بازی جدیدی از سلامتی یک کودک هفتاد و چهار ساله چاق بود که تمایلی نداشت حقیقت را در خصوص سلامتی خود بگوید. در حالی که گفته می شد او دارای علائم خفیفی است و در محل سکونتش قرنطینه شده، اما کاخ سفید اظهار داشت به دلیل رعایت موارد احتیاطی وی به بیمارستان نظامی والتر رید منتقل خواهد شد. همچنین وقتی رئیس جمهور ، بلافاصله پیش از عزیمت به والتر رید ، ویدئویی از خودش منتشر کرد که رنگ پریده به نظر می رسید ، دلگرم کننده نبود.

به نظر می رسد کاخ سفید یا راجع به بیماری رئیس جمهور دروغ گفته یا حقیقت را کتمان می نماید. خطر بسیار متفاوتی یک ماه پیش از انتخابات ترامپ را تهدید می نماید؛ هنوز همه گیری کنترل نشده و هنوز واکسنی وجود ندارد. این یک لحظه ناپایدار از یک رئیس جمهور ناپایدارتر است که ریاست بر دروغ گو ترین دولت تاریخ امریکا را برعهده داشته است.. کسی باقی نمانده است که حقیقت را به ما بگوید ، درست در زمانی که ما به آن بیشترین احتیاج را داریم.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 750

به "چند ساعت وحشتناک در جهت تبلیغات انتخاباتی؛خطر بسیار متفاوتی ترامپ را تهدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند ساعت وحشتناک در جهت تبلیغات انتخاباتی؛خطر بسیار متفاوتی ترامپ را تهدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید