فرایند اجرای پروژه هتل 4ستاره در بوشهر آنالیز شد

به گزارش مجله خزرکوه، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری بوشهر از آنالیز فرایند اجرای پروژه هتل خورشید در این استان اطلاع داد.

فرایند اجرای پروژه هتل 4ستاره در بوشهر آنالیز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، سکینه سالاری امروز چهارشنبه 10 اردیبهشت 99 در نشست با مالک هتل خورشید بوشهر گفت: هتل چهار ستاره خورشید بوشهر یکی از طرح های مهم گردشگری در استان محسوب می گردد که در کنار آب های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته و باید با نگاه ویژه برای به سرانجام رساندن این پروژه کوشش کرد.

او اضافه نمود: رئیس گروه گردشگری و سرمایه گذاری این معاونت با جدیت تمام مسائل پیش روی اجرای کار این پروژه را پیگیری می نمایند و امیدواریم با همکاری یکدیگر به فرایند رو به رشد پیشرفت این زیرساخت گردشگری در استان یاری کنیم.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری بوشهر توضیح داد: مالکان پروژه های گردشگری با علاقه ذاتی به این حوزه ورود می نمایند و ما به این موضوع اشراف داریم و می دانیم توسعه صنعت گردشگری راهگشای بهبود فضای کسب وکار است و در این شرایط باید مورد حمایت جدی قرار بگیرند و امید داریم با همت دیگر مسئولان برای ایجاد تحول در این صنعت کوشش کنیم و گام برداریم.

خورشید حاجیانی مالک پروژه هتل خورشید بوشهر نیز گفت: هتل خورشید 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ضروری است برای اتمام این گونه پروژه ها در کنار سرمایه گذاران بود و انگیزه بیشتر کار در این صنعت را برای آنان فراهم کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 551

به "فرایند اجرای پروژه هتل 4ستاره در بوشهر آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند اجرای پروژه هتل 4ستاره در بوشهر آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید