ساخت خانه برای خانواده 4معلول آق قلایی در مرحله نازک کاری است

به گزارش مجله خزرکوه، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: ساخت خانه برای خانواده 4معلول آق قلایی به اتمام رسید و کار برای انجام مرحله نازک کاری تحویل بهزیستی شد.

ساخت خانه برای خانواده 4معلول آق قلایی در مرحله نازک کاری است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از گرگان، حسینی مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: طرح تامین مسکن خانواده های روستایی دارای حداقل 2 عضو معلول در استان همچنان در حال اجراست.

او با بیان اینکه 95 درصد ساخت مسکن خانواده دارای 4 عضو معلول آق قلایی صورت گرفته است اضافه نمود: تعهد ما در ساخت این خانه تمام شده است.

حسینی با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط گچ کاری و سرامیک آشپزخانه به جای مانده که این قسمت طرح به عهده بهزیستی است اضافه نمود: سهم بهزیستی درساخت این خانه 25 میلیون تومان است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: تا کنون حدود 160 میلیون تومان برای این خانه هزینه شده که شامل 100 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت 20 ساله و 60 میلیون تومان به صورت بلاعوض به وسیله بنیاد پرداخت شده است.

طی پیگیری خبرنگاران از اداره کل بهزیستی استان، گفته شده که مکاتبات با تهران صورت گرفته است و منتظر تخصیص بودجه هستیم که به زودی انجام می گردد.

این خانه متعلق به یک خانواده با 4 عضو معلول است که مشکل نداشتن سرپناه را حدود 4 ماه قبل با خبرنگاران گلستان مطرح کردند.

پس از گزارشی که خبرنگاران تهیه و در شبکه استانی و فضای مجازی منتشر کرد، مدیر کل بنیاد مسکن استان و جمعی از نمایندگان مجلس به سراغ این خانواده رفتند و عملیات احداث یک واحد مسکونی برای این خانواده شروع شد.

پدر به همراه 3 فرزند معلول و همسری که درپی عمل تومور مغزی دچار معلولیت شده است در روستای پیرواش زندگی می نماید.

این روستا در 15 کیلومتری آق قلا قرار گرفته است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1419

به "ساخت خانه برای خانواده 4معلول آق قلایی در مرحله نازک کاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت خانه برای خانواده 4معلول آق قلایی در مرحله نازک کاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید