سناتور جمهوریخواه: بایدن استراتژی بیکار کردن مردم را در پیش گرفت

به گزارش مجله خزرکوه، سناتور جمهوریخواه ایالت مونتانا با انتقاد از دستورات اجرایی بایدن در مورد تغییرات اقلیمی، گفت به نظر می رسد که رییس جمهوری در حال کار روی یک استراتژی دوباره بیکار کردن آمریکایی ها است.

سناتور جمهوریخواه: بایدن استراتژی بیکار کردن مردم را در پیش گرفت

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، استیو داینس سناتور ایالت نفت خیز مونتانا در مورد دستورات اجرایی بایدن در مورد تغییرات اقلیمی اظهار نگرانی کرد و گفت: بایدن بیشتر به جای کارگران مونتانا و آمریکایی به فکر کارگران عربستان سعودی است، زیرا این اقدامات برای ایالت مونتانا ویرانگر است.

به دنبال دستور اجرایی بایدن در مورد تغییرات اقلیمی، مجوز خط لوله نفتی (Keystone XL) که ارتباط مستقیم با بازار کار در ایالت مونتانا دارد لغو شده است.

سناتور داینس با انتقاد از تصمیمات جدید بایدن در مورد در مورد از دست دادن درآمد مالیاتی، حذف شغل و کاهش امنیت انرژی و استقلال آمریکا ابراز نگرانی کرد.

سخنان سناتور جمهوریخواه ایالت مونتانا در حالی مطرح می شود که جنیفر گرانهلم نامزد وزارت انرژی دولت بایدن در حال پاسخ دادن به سوالات نمایندگان سنا در مورد تصمیم های دولت بایدن در مورد تغییرات اقلیمی است.

سناتور داینس با توجه به حضور گرانهلم در مجلس سنا گفت: من گفتگوی خوبی با وی داشته ام، زیرا می خواستم اطمینان حاصل کنم که او دیدگاهی در مورد از بین بردن نفت، گاز و زغال سنگ ندارد.

جان کری نماینده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در تغییرات اقلیمی روز چهارشنبه در نشست خبری خود که با موضوع تغییرات آب وهوایی و اقدامات دولت بایدن برگزار شد، افزود: من فکر می کنم در چهار سال آینده بتوانیم، به این دست یابیم که بازار سرمایه، بخش خصوصی و سرمایه گذاران جهانی را به سمت تحقیقات نوآوری سوق دهیم که هیچ سیاستمداری نخواهد توانست سیاره ما را در چند ماه یا چند سال به عقب بازگرداند.

کری همچنین درباره احتمال از دست رفتن شغل با تعطیل شدن انرژی های فسیلی گفت: انتخاب شغل برای انرژی خورشیدی، انتخاب بهتری است. معدنچیان زغال سنگ می توانند به تکنسین های انرژی خورشیدی تبدیل شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1003

به "سناتور جمهوریخواه: بایدن استراتژی بیکار کردن مردم را در پیش گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور جمهوریخواه: بایدن استراتژی بیکار کردن مردم را در پیش گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید