شیلد آنتی باکتریال محافظ صورت با چاپ سه بعدی فراوری می گردد

به گزارش مجله خزرکوه، با استفاده از نانومواد و بهره گیری از چاپ سه بعدی، یک شرکت نوپای عمانی اقدام به فراوری شیلد محافظ صورت نموده است.

شیلد آنتی باکتریال محافظ صورت با چاپ سه بعدی فراوری می گردد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، اتمزلب (Atoms Lab) یکی از شرکت های نوظهور عمانی است که در مرکز ملی تجارت مستقر شده است. این شرکت پیروز به فراوری شیلد محافظ صورت با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی شده است. این شیلد محافظ دارای خاصیت آنتی باکتریال است.

در بیانیه این شرکت آمده است که اتمزلب از نانومواد و ترکیب آن با پلیمر و مس برای ساخت شیلد محافظ صورت استفاده نموده است.

یومنا الشجیر، مدیرعامل شرکت اتمزلب می گوید: در ماه های ابتدایی شیوع ویروس کرونا، این شرکت بیش از هزار شیلد صورت را فراوری و در اختیار مصرف نمایندگان قرار داد. مقداری نیز به کشور های GCC صادر شد. این شرکت چاپگر Ultimaker 3 D را در اختیار فراورینمایندگان تجهیزات محافظت شخصی قرار داده است.

وی می افزاید: فروشگاه الکترونیکی اتمزلب که قطعات الکترونیکی و ملزومات پروژه های اینترنت اشیاء را فراوری می نماید، نقش مهمی در تامین احتیاج کارآفرینان و دانشجویان دارد.

الشجیر می گوید: از آنجا که ما توزیع نماینده چاپگر Ultimaker 3 D در عمان هستیم و با تمام نمایندگان کشور های GCC ارتباط داریم، باید تاکید کنم که فروش این چاپگر ها در عمان 70 درصد بیشتر از کشور های GCC است.

اتمزلب در سال 2018 تاسیس شده است تا ارائه دهنده رهیافت های فناورانه در حوزه چاپ سه بعدی و ساخت مواد افزودنی باشد. این شرکت توزیع نماینده انحصاری محصولات Ultimaker 3 D در عمان است.

گفتنی است که مرکز ملی تجارت یک پیشگامی است که توسط KOM عمان راه اندازی شده تا به کارآفرینان عمانی یاری کند. این مرکز به کسانی که صاحب ایده های تجاری هستند یاری می نماید تا رشد نمایند.

مرکز ملی تجاری با ارائه خدمات و پشتیبانی در توسعه مشاغل، مشاوره و دسترسی به بازار ها و صاحبنظران، به کارآفرینان یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 670

به "شیلد آنتی باکتریال محافظ صورت با چاپ سه بعدی فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیلد آنتی باکتریال محافظ صورت با چاپ سه بعدی فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید