صادقی: هرکس سر و صدایش بیشتر باشد نتیجه می گیرد

به گزارش مجله خزرکوه، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: سایپا باید هدف اولش بازیکن سازی باشد و بعد از گذشت چند سال به رتبه های بالاتر فکر کند.

صادقی: هرکس سر و صدایش بیشتر باشد نتیجه می گیرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ابراهیم صادقی، در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر گفت: بعد از گذشت 12 هفته از لیگ برتر صحبت از برنامه ریزی و اینکه مربی چه کار انجام دهد که نتیجه بگیرد بی فایده است. اینکه شما در تیمتان بازیکنان مختلف در رده های ملی دارید و بخواهید برای سه سال آینده برنامه ریزی کنید از نظر من بی فایده است. چون یک اشتباه می تواند تیم را از رده هشتم به رده سیزدهم ببرد. اینکه یک مربی جوان چقدر برای تیمش وقت می گذارد مورد بحث نیست. اشتباهات تاثیرگذار، تیم ما را به رده سیزدهم می برد. به نظر من با اخلاق بودن نتیجه ندارد. هرکس سر و صدایش بیشتر باشد نتیجه می گیرد. اینکه بخواهید برای بازیکن جوان وقت بگذارید هیچ ارزشی برای فوتبال ایران ندارد اما من راه خودم را انتخاب کردم و این جهت را ادامه می دهم و مطمئن هستم که نتیجه می گیرم.

او درباره اشتباهات داوری گفت: اگر تیمی طرفدار ندارد و بخواهد به فوتبال ایران خدمت کند، باید در دو هفته چهار پنالتی برایش نگیرند؟ در دو هفته اخیر به ضررش پنالتی بگیرند. استراتژی ما این است که بازیکن بسازیم و به فوتبال ایران خدمت کنیم. اگر ما مودبانه با سازمان لیگ، فدارسیون و مسائل مختلف فوتبال ایران روبرو می شویم باید برای ما چنین اتفاقاتی بیفتد؟ اگر قرار است چنین اتفاقی بیفتد بگذارید بیفتد.

صادقی درباره نامه باشگاه سایپا که در اعتراض به عملکرد داوری به سازمان لیگ ارسال شده بود گفت: این از طرف باشگاه اجرا شده و من از آن اطلاع دقیقی ندارم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که درباره بازی تیمش برابر فولاد چه نظری دارد؟ گفت: من درباره بازی نظری نمی دهم.

ابراهیم صادقی اضافه نمود: من به فرایند خودم ادامه می دهم. شخصیت من در فوتبال ایران معین است. سایپا باید هدف اولش بازیکن سازی باشد و بعد از گذشت چند سال به رتبه های بالاتر فکر کند. ما به دنبال عدالت هستیم و عدم عدالت ما را از رتبه هشتم به سیزدهم آورده است.

او درباره فراگیر شدن اعتراضات داوری و دلیل این مساله گفت: این را باید مدیران جوابگوی آن باشند. سایپا با این میانگین سنی باید در رتبه هشتم یا نهم حضور داشته باشد. گلزن خوب 4 میلیارد قرارداد داشته ولی ما پول چنین بازیکنی را نداریم.

او درباره اینکه آیا خطر سقوط به لیگ یک وجود دارد گفت: اصلا چنین چیزی وجود ندارد. برای برون رفت از این وضع باید مدیران جوابگو باشند و این مساله به هیچ عنوان دست من نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 122

به "صادقی: هرکس سر و صدایش بیشتر باشد نتیجه می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: هرکس سر و صدایش بیشتر باشد نتیجه می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید