صالحی امیری: هندبال در راستا جهش قرار گرفته است، پاکدل، مدیری جوان، با انگیزه و برنامه دار است

به گزارش مجله خزرکوه، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: برای سال آینده قول می دهیم بودجه هندبال جهش خوبی داشته باشد.

صالحی امیری: هندبال در راستا جهش قرار گرفته است، پاکدل، مدیری جوان، با انگیزه و برنامه دار است

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری در بازدید از فدراسیون هندبال گفت: گفتمان حاکم بر کمیته ملی المپیک این است که فدراسیون ها حق دارند و این نهاد وظیفه دارد تا موانع را از پیش روی فدراسیون ها بردارد. هندبال سه نیاز اصلی دارد؛ سرمایه گذاری در رده های سنی پایه و اجتماعی و همگانی کردن این رشته، داشتن برنامه حداقل 10 ساله و از همه مهمتر ثبات مدیریتی که برنامه ها را محقق کند. هندبال فدراسیونی برنامه دار است و بودن برنامه ای بلند مدت در این فدراسیون تعیین است. داشتن برنامه بلند مدت در فدراسیون ها انگیزه ایجاد می کند و نگاه وزارت ورزش و کمیته به این رشته حمایتی است.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هندبال در جهت جهش قرار گرفته است و لژیونرهای زیادی دارد که این لژیونرها سرمایه های طلایی ورزش کشور هستند. نسل جدیدی از هندبال در آینده ظهور خواهد کرد و ما هم از هر برنامه ای که هیات رییسه و کمیته فنی فدراسیون تدوین کند، ما حمایت می کنیم.

صالحی امیری با تاکید بر لزوم حفظ انسجام در هندبال کشور ادامه داد: هرجایی که اختلاف باشد کمیته المپیک نیست و هر جا که وفاق باشد حضور داریم. هندبال باید همچنان انسجام خود را حفظ کند و نباید وارد حاشیه شود که الحمدلله شعار آقای پاکدل همین است که مدیری جوان، با انگیزه و دارای برنامه است. همچنین حضور و توجه ایشان به استان های قابل تامیل و ارزشمند است.

وی با تاکید بر حمایت این نهاد از رشته هندبال و کمک برای جذب مربی تراز اول جهانی افزود: در چند مرحله و در حد توان به هندبال تخصیص دادیم و قول دیگری دادیم که محقق می کنیم. برای سال آینده قول می دهیم جهشی مالی خوبی برای هندبال داشته باشیم. حالا که نظر جامعه هندبال مبنی بر لزوم یک مربی خارجی تراز اول است، ما هم از این موضوع حمایت می کنیم و 50 درصد از اعتبار لازم را تامین خواهیم کرد تا بتوانیم یک مربی تراز اول جهانی جذب کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 960

به "صالحی امیری: هندبال در راستا جهش قرار گرفته است، پاکدل، مدیری جوان، با انگیزه و برنامه دار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: هندبال در راستا جهش قرار گرفته است، پاکدل، مدیری جوان، با انگیزه و برنامه دار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید