عکس ، این خودروی عجیب و غریب تسلا به فراوری انبوه می رسد!

به گزارش مجله خزرکوه، زومیت نوشت: منابعی مطلع می گویند تسلا چهار سال پس از رونمایی اولیه سایبرتراک، این وانت برقی عجیب وغریب را در اواخر 2023 وارد خط فراوری می نماید.

عکس ، این خودروی عجیب و غریب تسلا به فراوری انبوه می رسد!

رویترز در گزارشی اختصاصی به نقل از دو منبع مطلع می نویسد تسلا دو سال پس از برنامه ریزی اولیه و چهار سال پس از رونمایی رسمی سایبرتراک، میخواهد فراوری انبوه این وانت پیکاپ را در سرانجام سال 2023 آغاز کند. تسلا ماه قبل گفت مشغول آماده سازی کارخانه شهر آستین تگزاس برای فراوری سایبرتراک است و فراوری اولیه را در اواسط سال 2023 آغاز می نماید.

آغاز فراوری انبوه در سرانجام سال 2023 بدین معنی است که آمار فروش وانت Cybertruck تا سال 2024 وارد گزارش اقتصادی تسلا نمی گردد. کارشناسان می گویند سایبرتراک نقش پررنگی در آینده تسلا دارد و به رشد هرچه بیشتر این خودروساز بزرگ آمریکایی یاری می نماید.

گفته می گردد صدها هزار نفر در سراسر آمریکا 100 دلار به تسلا پول داده اند تا سایبرتراک را برای خود رزرو نمایند. این افراد مدت ها است منتظر آغاز فراوری سایبرتراک هستند، وانتی که با طراحی عجیب وغریبش یکی از موردانتظارترین خودروهای برقی تاریخ به شمار میرود.

تسلا به درخواست رویترز برای شفاف سازی درباره این خبر پاسخ نداده است.

تسلا هنوز قیمت نهایی وانت سایبرتراک را اعلام ننموده و نمونه نهایی این خودرو را به نمایش نگذاشته است. تسلا بعلاوه جزئیاتی درباره باتری سایبرتراک دردسترس قرار نداده. تسلا در سال 2019 پیش بینی نموده بود که سایبرتراک با قیمت پایه زیر 40٬000 دلار عرضه گردد، اما از آن موقع تا به امروز شرایط بسیار تغییر نموده و تسلا قیمت بیشتر خودروهایش را افزایش داده است.

ایلان ماسک در سال 2019 در رویدادی هیجان انگیز از خودروی سایبرتراک پرده برداری کرد. در آن رویداد گفته شد سایبرتراک شیشه نشکن بسیار محکمی دارد، اما شیشه خودرو پس از برخورد جسمی سخت شکسته شد. از آن موقع تا به امروز، فراوری سایبرتراک سه بار به تعویق افتاده است: از اواخر 2021 به اواخر 2022، سپس به اوایل 2023 و در نهایت به اواسط 2023.

تسلا چند ماه پیش ثبت سفارش سایبرتراک را در خارج از آمریکای شاقتصادی غیرممکن کرد. در آن موقع ماسک گفت تقاضا برای سایبرتراک به حدی بالا است که احتمالاً تسلا تا سه سال پس از آغاز اولیه فراوری، نمی تواند حجم فراوری را هم سطح با تقاضا کند. خودروسازان به طور معمول حجم فراوری خودروهای کاملاً جدیدی مثل سایبرتراک را به آرامی افزایش می دهند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1707

به "عکس ، این خودروی عجیب و غریب تسلا به فراوری انبوه می رسد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، این خودروی عجیب و غریب تسلا به فراوری انبوه می رسد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید