قرارداد نجومی و خیرکننده ارلینگ هالند با نایکی

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش تلگراف، مهاجم منچسترسیتی قرار است یک قرارداد اسپانسری نو با نایکی امضا کند که درآمدی حدود 24 میلیون دلار در سال برای او به همراه خواهد داشت. قرارداد قبلی مهاجم نروژی با این برند ورزشی آمریکایی در 31 دسامبر 2022 به سرانجام رسید. او تصمیم گرفته بود این قرارداد را تمدید نکند و همین باعث شد که دیگر اسپانسر های مطرح جهان پا پیش بگذارند و خواهان این شوند که تجهیزات ورزشی این فوق ستاره را تامین نمایند.

قرارداد نجومی و خیرکننده ارلینگ هالند با نایکی

بعد از رقابت سخت برند هایی نظیر آدیداس، پوما و نایکی مهاجم نروژی تصمیم گرفت قرارداد خود را با نایکی تمدید کند؛ قراردادی که سود هنگفتی نصیب ارلینگ هالند خواهد نمود. بر این اساس هالند سالی 24 میلیون دلار کسب خواهد نمود تا یکی از نجومی ترین قرارداد های اسپانسری دنیای فوتبال را به نام خود ثبت کند.

لیونل مسی ستاره اصلی آدیداس است و نیمار هم تیمی او در پاری سن ژرمن نیز بزرگترین نامی است که پوما اسپانسر او است. برند پوما خیلی زود شکست را پذیرفت و در عوض با جک گریلیش دیگر ستاره منچسترسیتی قرارداد همکاری بست.

ارلینگ هالند فصل رویایی را در سیتی سپری می نماید. او هفته قبل بیست و هفتمین گل خود را در 24 بازی در لیگ برتر به ثمر رساند و رکورد جدیدی را در این رقابت ها ثبت کرد. هالند توانست گلزن ترین بازیکن یک فصل سیتی در تاریخ لیگ برتر گردد. پیش از این سرخیو آگوئرو در فصل 15-2014 توانسته بود 26 گل در یک فصل به ثمر برساند تا گلزن برتر این تیم لقب بگیرد.

مهاجم نروژی در این فصل در تمام رقابت ها برای سیتی در 32 بازی توانسته 33 گل به ثمر برساند که آمار بسیار خوبی محسوب می گردد و باعث می گردد که هالند برترین بازیکن قاره از نظر تعداد گل در این فصل باشد.

منچسترسیتی در ملاقات بعدی خود باید امشب سه شنبه (9 اسفند) به ملاقات بریستول سیتی برود که این ملاقات از رقابت های جام حذفی انگلیس است. بعد از این ملاقات سیتی روز شنبه در لیگ برتر باید ملاقات سختی داشته باشد و با نیوکاسل بازی خواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1762

به "قرارداد نجومی و خیرکننده ارلینگ هالند با نایکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد نجومی و خیرکننده ارلینگ هالند با نایکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید