محصولات جدید نالینو از فرش آشپزخانه تا با کیفیت ترین ظروف آشپزی راهی آشپزخانه های ایرانیان

به گزارش مجله خزرکوه، گروه تولیدی و صنعتی پانیذ سازان دانا که با نام تجاری نالینو به عنوان تنها تولید کننده ظروف چدنی نچسب و بدون نیاز به روغن با نشان استاندارد در کشور شناخته می شود با توجه به استقبال گسترده هموطنان عزیز از محصولات این گروه تولیدی و صنعتی، اقدام به تولید گروه جدیدی از محصولات و تجهیزات مرتبط با آشپزخانه نموده است.

محصولات جدید نالینو از فرش آشپزخانه تا با کیفیت ترین ظروف آشپزی راهی آشپزخانه های ایرانیان

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام روابط عمومی گروه نالینو، این گروه تولیدی و صنعتی در تازه ترین اقدام خود، مبادرت به تولید کتری و قوری استیل، زود پز استیل، کباب پز، وافل ساز برقی، تخته چوب تهیه شده از چوب طبیعی گردو و توت و بسیاری دیگر از لوازم جانبی آشپزخانه نموده است.

فرش آشپزخانه نیز جدیدترین محصولی است که توسط گروه نالینو در حال تولید بوده و به زودی در نمایندگی های فعال نالینو در شهر های مختلف کشور عرضه خواهد شد.

تمامی این محصولات مانند دیگر تولیدات نالینو جزو با کیفیت ترین و معتبرترین نمونه های موجود در بازار بوده و همراهان همیشگی برند نالینو می توانند با اطمینان خاطر از کیفیت و کارآیی تمامی محصولات، نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند.

امید است نالینو همچون همیشه با تکیه بر به روزترین فنآوری های مرتبط با عرصه تولید ظروف و تجهیزات آشپزخانه و در سایه اعتماد و اطمینان مردم، بتواند بهترین و با کیفیت ترین محصولات آشپزی را برای مصرف نمایندگان عزیز ایرانی فراهم نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 828

به "محصولات جدید نالینو از فرش آشپزخانه تا با کیفیت ترین ظروف آشپزی راهی آشپزخانه های ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات جدید نالینو از فرش آشپزخانه تا با کیفیت ترین ظروف آشپزی راهی آشپزخانه های ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید