معرفی شرکت ژاپنی ساکورایی Sakurai

به گزارش مجله خزرکوه، شرکت ژاپنی ساکورایی Sakurai Graphic System Corporation در سال 1946 تأسیس شد و از آن پس در حال فراوری تجهیزات چاپی در زمینه های چاپ سیلک اسکرین و چاپ افست و همچنین ارائه خدماتی پیچیده و حرفه ای به مشتریانی است که ارتباط بسیار نزدیکی با صنعت چاپ در کشور ژاپن و سراسر دنیا دارند.

معرفی شرکت ژاپنی ساکورایی Sakurai

کلیه فعالیت های این شرکت تحت یک فلسفه کاری مبتنی بر مشتری مداری، دقت، صداقت و ارتباط با مشتریانی است که بعضأ چندین نسل از ایشان با شرکت ساکورایی در ارتباط بوده اند.

همزمان با تحولات سریع صنعت اطلاعات و جوامع اطلاعات محور در سراسر دنیا و بهره مندی این جوامع از فنآوری اطلاعات، صنعت چاپ نیز بعنوان یکی از ارکان صنعت هر کشور، با انقلابی ساختاری در پاسخگوئی سریع به مشتریان، تکرار پذیری و پیش بینی پذیری و همچنین الزامات بسیار متنوعی در بازار کار روبه رو بوده است.

شرکت ساکورایی نیز همگام با این تحولات، کوشش روزافزونی را در جهت رشد و توسعه تجهیزات چاپی و بهره گیری از فن آوری پیشرفته بعمل آورده تا بتواند نام خود را بعنوان یک شرکت ارائه کننده راهکارهای یکپارچه و برآوردن نیازهای بازار، همچنان مطرح نگاه دارد .

شرکت صفر تا صد تجارت ایرانیان، بعنوان نماینده انحصاری شرکت ساکورایی در ایران، این افتخار را داشته است که با موفقیت، ماشین آلات چاپ افست و سیلک اسکرین این کمپانی مطرح را در بازار ایران نمایندگی نماید.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 957

به "معرفی شرکت ژاپنی ساکورایی Sakurai" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی شرکت ژاپنی ساکورایی Sakurai" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت ژاپنی ساکورایی Sakurai"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید