مقاله: شرایط و مدارک تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

به گزارش مجله خزرکوه، این موسسه آموزش عالی در شهری به همین نام در منطقه توسکانی واقع شده که در سال 1240 تاسیس شده است و از قدیمی ترین آموزشگاه های دنیا به شمار میرود. از دیدگاه رتبه بندی QS رشته های زیرمجموعه علوم پزشکی سیه نا در رتبه دنیای 451-500 قرار گرفته اند.

مقاله: شرایط و مدارک تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

کشور ایتالیا در سال های اخیر میزبان گرمی برای مهاجرت تحصیلی بوده است. به ویژه متقاضیانی که از پس کنکور سراسری پزشکی ایران بر نیامده اند، مهاجرت تحصیلی را به عنوان یکی از روش های مهاجرت به ایتالیا برای ادامه تحصیل در رشته های علوم پزشکی برگزیده اند؛ چراکه در فهرست برترین دانشگاه های پزشکی دنیا نام 30 مورد از دانشگاه های ایتالیا نیز دیده می گردد.

شهریه تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا نیز بسته به نوع موسسه آموزش عالی فرق دارد. شهریه سالانه موسسه های دولتی حدود 500 تا 3 هزار یورو برآورد می گردد. اما در موسسات آموزشی خصوصی مبلغی بالغ بر 6 هزار یورو به عنوان شهریه سالانه باید در نظر گرفت. به نقل از موسسه QS بعضی موسسات خصوصی شهریه سالانه 24 هزار یورو برای این رشته اعلام نموده اند.

دیرینه پر فرازونشیب سرزمین رومی ها یادواره های تاریخی ارزنده ای را برای بشر امروز به ارمغان گذاشته؛ از ابنیه های ارزنده و معماری با شکوه رومیان و یونانی ها گرفته تا سینما و ادبیات آن، تاثیر بسیار عمیقی در رشد فرهنگیِ دنیای داشته است. چشیدن طمع واقعی پیتزا و پاستا و گوش سپردن به طنین فرازمینی آثار ویوالدی، پاگانینی و پوچینی موهبتی ست که با تحصیل در ایتالیا به دست می آید.

منبع مقاله: شرایط و مدارک تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1434

به "مقاله: شرایط و مدارک تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: شرایط و مدارک تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید