مقاله: محله چولون هوشی مین (ویتنام)

به گزارش مجله خزرکوه، محله چولون تعداد زیادی رستوران با غذاهای عالی محلی را در خود جای داده است، به اضافه دکه های خیابانی فروش غذا با قیمت های فوق العاده ارزان. مانند خیلی دیگر از محله های چینی در نقاط مختلف دنیا، مسافران تور ویتنام در اینجا هم می توانند انتظار دیدن اردک های سرخ شده که جلوی غذاخوری ها آویزان شده اند را داشته باشند. نودل هایی که در این محله ارائه می شوند طمع و رایحه نودل های چینی را دارند و با نودل های ویتنامی متفاوت هستند.

مقاله: محله چولون هوشی مین (ویتنام)

محله چولون حال و هوای منحصربه فردی دارد و بازدید از آن را نباید به هیچ عنوان در تور ویتنام از دست بدهید. این محله در ابعاد خودش یک شهر کوچک به حساب می آید، با یک شخصیت خاص و متفاوت از دیگر بخش های شهر هوشی مین. می توانید با پای پیاده محله را بگردید یا سوار یک ریکشای رکابی شده و گشت و گذار خود در اینجا را به خاطره ای جذاب تبدیل کنید. برای این که گردشی لذت بخش تر و راحت تر داشته باشید، پوشیدن کفش های مناسب پیاده روی و لباس های خنک را فراموش نکنید؛ به خصوص زمانی که می خواهید از بازار بین تای دیدن کنید، چرا که این بازار در تمام طول روز حسابی شلوغ و گرم است.

بازار شلوغ و پر هیاهوی بین تای، اصلی ترین جاذبه محله چینی های چولون شهر هوشی مین است. مسافران تور ویتنام در اینجا می توانند هر چه که تصور می کنند را پیدا کنند؛ از محصولات غذایی تازه تا انواع صنایع دستی و کالاهای ویتنامی و چینی. معبد تین هائو در خیابان نگوین ترا و معبد کوام ام در خیابان لائو تو قرار گرفته اند؛ هر دوی این معبدها معماری سنتی چینی دارند. در داخل شان پاگوداها، حیاط ها، عبادتگاه ها و نقاشی های بسیار جالب توجه وجود دارند. محله چینی های هوشی مین همچنین منزلگاه مسجد چولون است. یک کلیسای کوچک کاتولیک هم در خیابان دونگ هوک لاک قرار گرفته است.

منبع مقاله: محله چولون هوشی مین (ویتنام)

انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1414

به "مقاله: محله چولون هوشی مین (ویتنام)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: محله چولون هوشی مین (ویتنام)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید