نرم افزار هوش مصنوعی ال جی، غول لوازم خانگی هم به میدان آمد

به گزارش مجله خزرکوه، ایسنا نوشت: گروه ال جی کره جنوبی، نسخه ارتقا یافته از نرم افزار هوش مصنوعی خود را رونمایی کرد که می تواند در واحدهای کسب و کار مختلف خود از دستگاه های الکترونیکی تا مواد شیمیایی، استفاده گردد.

نرم افزار هوش مصنوعی ال جی، غول لوازم خانگی هم به میدان آمد

نرم افزار Exaone 2.0 ال جی، نسخه ارتقا یافته مدلی است که در سال 2021 معرفی گردید و می تواند تصاویر را درک نموده و اطلاعات را به زبان کره ای و انگلیسی، فرا بگیرد. نسخه تازه با استفاده از حدود 45 میلیون تز و امتیاز انحصاری و 350 میلیون تصویر، آموزش داده شده است.

این شرکت به جمع شرکت های فناوری سراسر دنیا می پیوندد که اپلیکیشن های هوش مصنوعی مشابه چت جی پی تی شرکت OpenAI را عرضه نموده اند. ال جی مدعی است این مدل دو زبانه تازه، این شرکت را جلوتر از همتایان داخلی مانند سامسونگ و هیوندای قرار می دهد.

کیونگون بائه، مدیر تحقیقات هوش مصنوعی ال جی در یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول گفت: ما تنها شرکت کره ای هستیم که پیروز شده ایم یک مدل چند وجهی دو زبانه را تجاری سازی کنیم. فناوری های هوش مصنوعی باید با استفاده از آنها برای هدف تجاری، ثابت شوند.

دانشمندان ال جی نشان دادند این نرم افزار چگونه در شرایط های مختلف کار می نماید. در یک مورد، نرم افزار Exaone، مکالمات میان یک کارمند مرکز تماس و یک مشتری که از ایراد ماشین لباسشویی شکایت داشت را به صورت لحظه ای، تحلیل کرد. بعلاوه شعارهای جذابی برای تبلیغات آرایشی، پیشنهاد کرد.

ال جی میخواهد از سال جاری، این نرم افزار را در صنایع مختلف از جمله مراقبت بهداشتی و انرژی پاک عرضه کند. عامه مردم هم می توانند به برخی از ویژگی های این نرم افزار به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این شرکت میخواهد این نرم افزار را با زیرمجموعه هایی مانند غول باطری ال جی چم و سازنده نمایشگر ال جی دیسپلی توسعه دهد. ال جی در کشورهای مختلف نبوغ هوش مصنوعی را استخدام نموده و یک مرکز تحقیقات هوش مصنوعی را در میشیگان گشوده است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 تیر 1402 بروزرسانی: 28 تیر 1402 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1818

به "نرم افزار هوش مصنوعی ال جی، غول لوازم خانگی هم به میدان آمد" امتیاز دهید

2 کاربر به "نرم افزار هوش مصنوعی ال جی، غول لوازم خانگی هم به میدان آمد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزار هوش مصنوعی ال جی، غول لوازم خانگی هم به میدان آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید