نقد و آنالیز هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا

به گزارش مجله خزرکوه، هر چه برای یک سفر لوکس و هیجان انگیز احتیاج داشته باشید را هتل کنکورد دلوکس ریزورت در طول اقامت شما در آنتالیا برایتان فراهم خواهد نمود! هتل Concorde De Luxe Resort یکی از لوکس ترین و با کیفیت ترین هتل های شهر آنتالیا می باشد که در یکی از منطقه ها با صفا و زیبای این شهر واقع شده است. اگر قصد سفر به شهر آنتالیا و اقامت در یک هتل 5 ستاره بی نظیر را دارید، باید بدانید که هتل کنکورد دلوکس ریزورت خدمات و امکانات با کیفیتی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

نقد و آنالیز هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا (Concorde De Luxe Resort) در یک نگاه

موقعیت قرار گیری این هتل در نزدیکی ساحل بوده و تنها 4 دقیقه با ساحل فاصله دارد و امکاناتی از جمله استخر آبگرم واقع در نزدیکی ساحل و استخری روباز در میان درختان نخل و سرسره های آبی را به مهمانان خود ارائه می دهد. اتاق های هتل کنکورد دلوکس ریزورت دارای تهویه مطبوع با بالکن و منظره پانوراما از دریای مدیترانه می­باشند . این اتاق ها در ابعاد بزرگ و همراه با مبلمان و دکوراسیون مدرن و زیبا به مهمانان عرضه می شوند و با اقامت در آن ها می توانید از امکاناتی مانند وای فای رایگان، حمام خصوصی و سشوار بهره مند شوید.

این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است و به راحتی می توانید از خدمات اجاره ماشین و تاکسی های موجود در هتل، برای گشت و گذار در شهر و منطقه ها اطراف، استفاده نمایید. پذیرش هتل کنکورد دلوکس ریزورت به صورت 24 ساعته در اختیار شما خواهد بود و می توانید اتومبیل های خود را به صورت رایگان در پارکینگ ایمن و خصوصی هتل، قرار دهید. طبق آنالیز های صورت گرفته، هتل Concorde De Luxe Resort یکی از محبوب ترین هتل های آنتالیا به شمار می رود و امتیازی که مهمانان هتل به کیفیت امکانات و خدمات آن اختصاص داده اند، امتیاز 9.0 از 10 می باشد که نشان دهنده سطح رضایت بالای مهمانان هتل می باشد. هتل Concorde De Luxe Resort از 11 اوت 2009 پذیرای مهمانان سراسر دنیا است. برای آشنایی بیشتر با امکانات و مزایای اقامت در هتل Concorde De Luxe Resort، در ادامه همراه خبرنگاران باشید.

آدرس: Lara Turizm Merkezi , Antalya, 07230 Lara, Turkey

وب سایت: Concorde Hotels & اقامتگاه

محبوب ترین امکانات هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا ( Concorde De Luxe Resort)

هتل Concorde De Luxe Resort دارای 7 رستوران و کافه با کیفیت و محبوب است. رستوران داوینچی غذاهای ایتالیایی را با منوی آلاکارت برای مهمانان سرو می نماید، در حالی که رستوران کنکورد دارای رستوران استیک، بار نوشیدنی هاوانا و بار ساحلی با صندلی های آفتابئ گیر و چشم انداز دریا است. میهمانان می توانند در ساحل خصوصی هتل استراحت کنند یا در زمین بازی، تنیس بازی کنند. بعلاوه با اقامت در این هتل، این فرصت را دارید تا پس از یک روز خسته کننده از خدمات حرفه ای اسپا و ماساژ بدن بهره ببرید و یا در سالن بازی بولینگ و بیلیارد، بازی کنید و لذت ببرید.

کارکنان و مسئولین هتل همگی به زبان های متعددی از جمله زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی و روسی برای برقرار ارتباط مؤثرتر با همه مهمانان، مسلط هستند. با اقامت در این هتل، می توانید از امکانات و خدماتی مانند زمین بازی بزرگ سالان و بچه ها، سونا و جکوزی، حمام ترکی با امکانات اصیل، مراکز خرید متعدد، رستوران و کافه های متنوع، سالن آرایش و منطقه ای جدا برای افراد سیگاری بهره ببرید.

امکانات سرگرمیی هتل کنکورد دلوکس ریزورت ( Concorde De Luxe Resort)

در مجموع 4 استخر در بخش های مختلف هتل واقع شده اند و در بسیاری ازکافه ها و رستوران ها می توانید در هنگام صرف غذا از موسیقی زنده و اجراهای هیجان انگیز و سرگرم کننده نیز لذت ببرید. اگر هم قصد ورزش و تحرک داشته باشید امکاناتی از جمله تجهیزات بدمینتون، تجهیزات تنیس، پارک آبی، سرگرمی های مختلف عصرانه برای شما در نظر گرفته شده است. مهمانان کوچک تر هم می توانند در محیط باشگاه بچه ها انرژی خود را تخلیه کنند. زمین مینی گلف، بولینگ، قایقرانی، موج سواری، دارت، کارائوکه، بیلیارد، تنیس، زمین بازی و کلوپ های سرگرمی نیز برای سرگرمی و هیجان برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

هنگام ورود مهمانان به هتل کنکورد دلوکس ریزورت خدمات دربان در حمل وسایل و چمدان ها به آن ها یاری می کنند و بعلاوه امکاناتی از جمله پذیرش 24 ساعته، تاکسی، میز تور و تبدیل ارز نیز در اختیار مهمانان قرار می گیرد. تمامی اتاق ها و مراکز مختلف هتل به صورت روزانه نظافت می شوند و در صورت درخواست امکاناتی از جمله میز و سرویس اتو، خدمات خشکشویی و پرس کت و شلوار با احتساب هزینه به مهمانان ارائه می گردد.

فضای کار و سالن اجتماعات

اگر قصد دارید تا فضایی را برای کار خود در هتل در نظر بگیرید، باید این مژده را به شما بدهیم که هتل Concorde De Luxe Resort فضایی را با عنوان دفتر کار برای مهمانان در نظر گرفته است که می توانید کارهای خود را در آن محل انجام دهید، بعلاوه برای برگزاری ضیافت ها و جلسه های کاری نیز می توانید از امکانات ویژه ای برخوردار شوید. دستگاه فکس و فتوکپی در هتل موجود است و برای امنیت بیشتر مهمانان کپسول های آتش نشانی و دوربین های مدار بسته در همه نقاط هتل قرار گرفته است.

یک سالن استراحت مشترک همراه با تلویزیون در لابی هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است و تمامی بخش ها و اتاق ها از سیستم تهویه مطبوع برخوردار هستند. سیستم های گرمایشی و سرمایشی قدرتمندی در هتل Concorde De Luxe Resort مورد استفاده قرار می گیرند و برای راحتی بیشتر مهمانان تمامی اتاق ها به صورت عایق صدا می باشند. بعلاوه هتل کنکورد دلوکس ریزورت امکانات مناسبی را برای معلولین فراهم نموده است تا همه مهمانان بتوانند به یک مقدار از اقامت در هتل لذت ببرند؛ این امکانات شامل مسیرهای مخصوص دسترسی معلولین، سیم اضطراری در حمام، سینک حمام پایین، توالت با ریل دستگیره و مسیرهای قابل دسترسی با ویلچر می باشد.

رستوران های هتل Concorde De Luxe Resort

خوب است بدانید که هتل کنکورد دلوکس ریزورت از 7 مجموعه رستوران لوکس و معتبر تشکیل شده است که دارای منوهای بین المللی با سر آشپزهای حرفه ای می باشند. در رستوران های این هتل، انواع غذاها از جمله غذاهای محلی و بین المللی به صورت الاکارته سرو می شوند. بعلاوه با اقامت در این هتل می توانید از بوفه رستوران و صبحانه بین المللی نیز لذت ببرید.

رستوران لا بوفه (رستوران اصلی) | Le Buffet

سبک آشپزی ایتالیایی، مدیترانه ای، پیتزا، غذاهای دریایی، استیک، سوشی، ترکی، محلی، بین المللی، اروپایی و باربیکیو برای صرف صبحانه، ناهار و شام؛ دارای محیطی خانوادگی، مدرن و رمانتیک؛ شامل گزینه های رژیم غذایی حلال، گیاهی، وگان، بدون گلوتن و بدون لبنیات

رستوران داوینچی | Da Vinci

سبک آشپزی ایتالیایی، برای صرف شام؛ دارای محیطی مدرن و رمانتیک

رستوران آسیانا | Asiana

سبک آشپزی سوشی، برای صرف شام؛ دارای محیطی سنتی و رمانتیک

رستوران پوسیدون | Poseidon

سبک آشپزی استیک هاوس، برای صرف شام؛ دارای محیطی مدرن و رمانتیک؛ شامل گزینه های رژیم غذایی حلال.

رستوران دافنه | Dafne

سبک آشپزی ترکی، برای صرف شام؛ دارای محیطی خانوادگی، سنتی و رمانتیک؛ شامل گزینه های رژیم غذایی حلال.

رستوران باربیکیو | Barbekü

سبک آشپزی ترکی، برای صرف شام؛ دارای محیطی خانوادگی، سنتی و رمانتیک؛ شامل گزینه های رژیم غذایی حلال.

کافه و رستوران نیزن | Neyzen

سبک آشپزی محلی، برای صرف شام؛ دارای محیطی خانوادگی و مدرن؛ شامل گزینه های رژیم غذایی حلال.

اتاق ها و سوئیت های هتل کنکورد دلوکس ریزورت

اتاق ها و سوئیت هایی که در هتل Concorde De Luxe Resort ارائه می شوند از کیفیت و امکانات بسیار مناسبی برخوردار هستند و در بیشتر آن ها می توانید از منظره شهر، ساحل و دریا لذت ببرید. تعداد اتاق ها و سوئیت های هتل کنکورد دلوکس ریزورت در مجموع 401 باب می باشد که در 7 نوع مختلف همراه با امکانات متنوع می توانید آن ها را رزرو نمایید. در نظر داشته باشید که تمامی اتاق های هتل دارای امکاناتی از جمله بالکن، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس، صندوق امانات و سیستم گرمایشی می باشند و همراه با دکوراسیون مدرن و شیک و کف چوبی یا پارکت به مهمانان ارائه می شوند.

اتاق دولوکس با منظره دریا

این اتاق دارای 1 تخت دونفره بزرگ است و پذیرای 2 مهمان بزرگ سال و در کل 3 مهمان می باشد.

اتـاق سه تخته لوکس با منظره دریا

این اتاق دارای 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ است و پذیرای 3 مهمان می باشد

اتاق دو نفره دولوکس

این اتاق دارای 1 تخت دونفره است و پذیرای 2 مهمان بزرگ سال و در کل 3 مهمان می باشد.

اتـاق سه نفره دولوکس

این اتاق دارای 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره است و پذیرای 3 مهمان می باشد.

سوئیت جونیور

این سوئیت دارای یک اتاق نشیمن با 1 مبل تختخواب شو، اتاق خواب با 1 تخت دونفره است و پذیرای 3 مهمان می باشد.

سوئیـت دوبلکس

این سوئیت دارای یک اتاق خواب با 1 تخت دونفره، اتاق نشیمن با 1 مبل تختخواب شو است و پذیرای 4 مهمان می باشد.

سوئیت خانوادگی

این سوئیت دارای 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره است و پذیرای 4 مهمان می باشد.

فاصله هتل ریزورت کنکورد دلوکس تا مراکز دیدنی و گردشگری آنتالیا

با اقامت در هتل ریزورت کنکورد دلوکس این فرصت را دارید تا به راحتی از این هتل 5 ستاره به سایر بخش های شهر و مراکز سرگرمیی و دیدنی دسترسی داشته باشید. بعلاوه این فرصت را دارید تا به راحتی از این هتل 5 ستاره به سایر بخش های شهر و مراکز سرگرمیی و دیدنی دسترسی داشته باشید. در ادامه با خبرنگاران باشید تا فاصله بخش ها و مراکز مهم شهر آنتالیا را نسبت به هتل ریزورت کنکورد دلوکس آنالیز کنیم.

  • از آبشار دودن آنتالیا تا هتل، تنها کافی است تا مسیر 9.7 کیلومتری را در 16 دقیقه با اتومبیل طی کنید.
  • دسترسی به پارک لند آف لجندز آنتالیا (سرزمین افسانه ها) نیز 15.1 کیلومتر بوده و 18 دقیقه با اتومبیل از هتل فاصله دارد.
  • پارک کارالی اوغلو حدود 19.0 کیلومتر و 36 دقیقه با اتومبیل می باشد.
  • قلعه ایدیرلیک آنتالیا در 19.2 هتل قرار گرفته است که احتیاجمند 39 دقیقه رانندگی می باشد.
  • دروازه هادریان آنتالیا در 19.3 کیلومتری با 40 دقیقه رانندگی قرار گرفته است.
  • لار شهر قدیم آنتالیا در مسیر 19.5 کیلومتری و 40 دقیقه رانندگی واقع شده است.
  • مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم مال آنتالیا، اوریون بازار و مرکز خرید هیسار آنتالیا در 0.5 کیلومتری از هتل است که رسیدن به آن 2 دقیقه زمان می برد.
  • مرکز خرید آکاپارک و بازار آنتالیا 0.8 کیلومتر و مرکز خرید سلطان بازار آنتالیا 1.1 کیلومتر از هتل فاصله دارند که زمان دسترسی به آن ها 14 دقیقه پیاده روی است.

فاصله هتل Concorde De Luxe Resort تا سواحل اطراف

  1. منطقه بندر - ساحل سرگرمیی آنتالیا : 24 دقیقه
  2. ساحل سرگرمیی کالیچی : 24 دقیقه
  3. ساحـل اینجکوم : 58 دقیقه
  4. ساحل لارا : 7 دقیقه
  5. ساحل مرمرلی : 16 دقیقه

قوانین هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا (Concorde De Luxe Resort)

  • ورود (check-in): از ساعت 15:30
  • خروج (check-out): تا ساعت 12:00
  • بچه ها با هر سنی اجازه ورود و اقامت در هتل را دارند.
  • هزینه اقامت بچه ها بالای 10 سال، همچون بزرگسالان است.
  • ورود حیوانات خانگی به هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا مجاز نمی باشند.

انواع کارت های پرداختی که در هتل پذیرفته می شوند عبارت اند از

  1. Mastercard
  2. Visa
  3. American Express
  4. Concorde De Luxe Resort
  5. Ultra All Inclusive
  • میهمانان باید در هنگام ورود به هتل Concorde De Luxe Resort کارت شناسایی عکس دار و کارت اعتباری خود را نشان دهند. بعلاوه مهمانان مستلزم هستند تا کارت اعتباری مورد استفاده در رزرو را برای ورود به مسئولین نشان دهند. اگر صاحب کارت اعتباری شخصی نیستید که در هتل اقامت دارید، باید برای درخواست فرم مجوز کارت اعتباری و اقامت، از قبل با هتل هماهنگ نمایید.
  • لطفاً توجه داشته باشید که استفاده از زمین تنیس، اتاق بازی، اسپا و امکانات درمان بدن احتیاج به پرداخت هزینه اضافی دارند.

ویدیو ازهتل کنکورد دلوکس ریزورت Concorde De Luxe Resort

https://www.eligasht.com/Blog/wp-content/uploads/2024/01/concorde2.mp4

سؤالات متداول

1- چه نوع اتاق هایی در هتل کنکورد دلوکس ریزورت برای رزرو وجود دارند؟

اتاق هایی که در این هتل ارائه می شوند شامل اتاق های دو نفره، چند نفره و سوئیت های لوکس می باشند.

2- فاصله هتل کنکورد دلوکس ریزورت نسبت به ساحل چقدر است؟

نزدیک ترین ساحل آنتالیا تنها 350 متر از هتل کنکورد دلوکس ریزورت فاصله دارد.

3- آیا هتل کنکورد دلوکس ریزورت هتل مناسبی برای اقامت خانوادگی می باشد؟

بله، این هتل در بین خانواده هایی که تجربه اقامت در آن را داشته اند محبوب می باشد.

4- آیا هتل کنکورد دلوکس ریزورت رستوران در محل دارد؟

هتل کنکورد دلوکس ریزورت دارای 7 رستوران به توضیح زیر است:

  • داوینچی
  • لو بوفه (رستوران اصلی)
  • Barbekü
  • Dafne
  • Vinario
  • Asiana
  • Poseidon

5- آیا هتل کنکورد دلوکس ریزورت دارای امکانات جکوزی می باشد؟

بله مهمانان می توانند از امکانات جکوزی، سونا و استخرهای متنوع در این هتل استفاده کنند.

6- چه نوع صبحانه ای در هتل کنکورد دلوکس ریزورت سرو می گردد؟

مهمانانی که در هتل کنکورد دلوکس ریزورت اقامت می کنند می توانند در طول اقامت خود از صبحانه های با کیفیت هتل لذت ببرند؛ انواع صبحانه هایی که در این هتل ارائه می شوند عبارت اند از:

  • بین المللی
  • ایتالیایی
  • انگلیسی و ایرلندی
  • گیاهی
  • وگان
  • حلال
  • بدون گلوتن
  • آمریکایی
  • بوفه

7- فاصله هتل کنکورد دلوکس ریزورت تا مرکز لارا چقدر است؟

هتل کنکورد دلوکس ریزورت حدود 300 متر از مرکز لارا فاصله دارد.

8- ساعت ورود و خروج هتل کنکورد دلوکس ریزورت چه ساعتی است؟

ورود به هتل کنکورد دلوکس ریزورت از ساعت 14:00 و خروج از هتل تا ساعت 12:00 است.

9- آیا هتل کنکورد دلوکس ریزورت دارای پارکینگ خصوصی است؟

بله در هتل کنکورد دلوکس ریزورت می توانید از امکانات پارکینگ خصوصی و ایمن استفاده نمایید.

10- چگونه می توانم از نزدیک ترین فرودگاه به هتل کنکورد دلوکس ریزورت بروم؟

از نزدیک ترین فرودگاه، می توانید با استفاده از تاکسی در مدت 20 دقیقه به هتل کنکورد دلوکس ریزورت دسترسی پیدا کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1868

به "نقد و آنالیز هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقد و آنالیز هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید