هفدهمین نشست تخصصی تجاری سازی، برندسازی و بسته بندی صنایع دستی در زنجان برگزار می گردد

به گزارش مجله خزرکوه، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: هفدهمین نشست تخصصی تجاری سازی، برندسازی و بسته بندی صنایع دستی 27 آذر سال جاری در زنجان برگزار می گردد.

هفدهمین نشست تخصصی تجاری سازی، برندسازی و بسته بندی صنایع دستی در زنجان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند، امروز شنبه 23 آذر با اعلام خبر فوق، اظهار کرد: بسته بندی صنایع دستی به عنوان حلقه تکمیلی تحقق تجاری سازی آن از اهمیت فراوانی برخوردار است که از این رو نشست استانی تخصصی بسته بندی صنایع دستی، 27 آذر با حضور طراحان و صنعتگران در زنجان برگزار می گردد.

او ادامه داد: توجه به اینکه بسته بندی صنایع دستی به رونق فروش این محصولات می انجامد و در توسعه صادرات آن نیز بسیار مؤثر خواهد بود، به همین علت در چند سال اخیر توجه ویژه ای به بسته بندی محصولات صنایع دستی اجرا شده تا بتوانیم ضعف بسته بندی محصولات صنایع دستی را مرتفع کنیم.

او با تاکید بر اینکه یک بسته بندی خوب، خود ابزار معرفی محصول است، بیان کرد: یک بسته بندی خوب باید به گونه ای باشد که علاوه بر محافظت از محصول، معرف کالا به مشتری بوده و نظر خریدار را به خود جذب کند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به اینکه زنجان رتبه اول فراوریات صنایع دستی فلزی در کشور را به خود اختصاص داده، بیان کرد: نه تنها در فراوری صنایع دستی فلزی زنجان صندلی ویژه ای در کشور دارد بلکه زنجان به عنوان شهر ملی ملیله نیز باید بر بسته بندی فراوریات صنایع دستی خود دقت ویژه داشته باشد تا بتوانیم به اهدافمان در راه تجاری سازی صنایع دستی دست یابیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 163

به "هفدهمین نشست تخصصی تجاری سازی، برندسازی و بسته بندی صنایع دستی در زنجان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفدهمین نشست تخصصی تجاری سازی، برندسازی و بسته بندی صنایع دستی در زنجان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید