برگزاری نمایشگاه های عرضه و فروش محصولات صنایع دستی خراسان جنوبی در چین و ایتالیا

به گزارش مجله خزرکوه، معاون صنایعدستی خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاه های عرضه و فروش محصولات صنایعدستی در کشورهای چین و ایتالیا اطلاع داد.

برگزاری نمایشگاه های عرضه و فروش محصولات صنایع دستی خراسان جنوبی در چین و ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان جنوبی، حسین عباس زاده روز 29 تیرماه با اشاره به فراگیری ویروس کرونا در سطح دنیا و میزان اثرگذاری آن بر اقتصاد، گفت: تنها راه کار پیش رو، تغییر سبک زندگی افراد جامعه است، به همین دلیل (تغییر سبک زندگی) برگزاری نمایشگاههای عرضه و فروش محصولات صنایعدستی در چین و ایتالیا با رعایت شرایط موجود اطلاع رسانی می گردد.

او گفت: نمایشگاه طراحی و ساخت زیورآلات ایرانی در کشور ایتالیا (شهر رم) در شهریورماه امسال برگزار می گردد و مهلت ارائه آثار تا 10 مردادماه است، علاقه مندان برای اطلاع بیشتر به اداره های شهرستان های استان مراجعه نمایند.

معاون صنایعدستی خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین سومین دوره نمایشگاه بینالمللی چینشانگهای در چهار بخش پاویون ملی، شرکت های تجاری خصوصی، شرکت های دانش بنیان، شرکت های فرهنگی و گردشگری با همکاری کنسولگری ایران در شانگهای چین و وزارت امور خارجه برنامه ریزی شده است، مهلت ثبت نام و اجاره غرفه نیز تا 11 مردادماه است و هنرمندان می توانند اطلاعات بیشتر در این خصوص را از نمایندگی وزارت امور خارجه در استان دریافت نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 592

به "برگزاری نمایشگاه های عرضه و فروش محصولات صنایع دستی خراسان جنوبی در چین و ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه های عرضه و فروش محصولات صنایع دستی خراسان جنوبی در چین و ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید