هک رایانه های وزیران خارجه اروپا با فایل جعلی سوریه

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت کامپیوتری فایر آی اعلام نموده که هکرهای چینی، در آستانه نشست گروه 20 در ماه سپتامبر امسال، رایانه پنج وزیر خارجه اروپایی را هک نموده بودند.

هک رایانه های وزیران خارجه اروپا با فایل جعلی سوریه

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بر اساس اعلام این شرکت، هکرها با ارسال فایل های آلوده که عنوان گزینه های نظامی آمریکا در سوریه را داشتند در رایانه های پنج وزیر خارجه اروپایی نفوذ نموده بودند.

در ماه سپتامبر سال جاری بحران سوریه و احتمال حمله نظامی آمریکا به این کشور، بر نشست گروه 20 که در روسیه برگزار گردید، سایه افکنده بود.

در هفته آخر ماه آگوست محققان شرکت فایر آی به فعالیت هکرها برای انجام جاسوسی پی برده بودند.

پس از این که هکرها در آستانه برگزاری نشست گروه 20 سرور خود را عوض کردند، این شرکت رد هکرها را گم کرد. فایر آی بر این باور است که تغییر سرور هکرها همزمان با شروع عملیات سرقت اطلاعات از سوی آنها انجام شده است.

فایر آی از افشای نام وزیران خارجه ای که مورد حمله واقع شده اند خودداری نموده اما گفته است که همه آنها اعضای اتحادیه اروپا بوده اند.

این شرکت اعلام نموده که این پنج وزیر خارجه را به وسیله اف. بی. آی (پلیس فدرال آمریکا) در جریان حمله هکرها قرار داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 335

به "هک رایانه های وزیران خارجه اروپا با فایل جعلی سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هک رایانه های وزیران خارجه اروپا با فایل جعلی سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید