پویش هرخانه یک جشن نیمه شعبان به همت معاونت فرهنگی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می گردد

به گزارش مجله خزرکوه، با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری جشن نیمه شعبان کانون مهدویت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) به مناسبت نیمه شعبان پویش هرخانه یک جشن نیمه شعبان را برگزار می نماید.

پویش هرخانه یک جشن نیمه شعبان به همت معاونت فرهنگی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن یعنی چه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری جشن نیمه شعبان کانون مهدویت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا به مناسبت نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) پویش هرخانه یک جشن نیمه شعبان را برگزار می کند.

مطابق با این پویش، همه علاقه مندان به امام زمان (عج) جشن تولد ایشان را سال جاری در خانه هایشان برگزار نموده و عکس و فیلم کوتاه تهیه نموده و به نشانی های اعلام شده ارسال می کنند در پایان به بهترین عکس و فیلم کوتاه ارسالی هدایایی اهدا خواهد شد.

یکی دیگر از محور های این مسابقه، بهترین کیک و شیرینی و غذایی است که در این روز پخته شده و عکس یا فیلم آن به کانون مهدویت ارسال می گردد. لازم به ذکر است که بهترین ایده اجرا شده در جشن هم هدیه نقدی دریافت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 374

به "پویش هرخانه یک جشن نیمه شعبان به همت معاونت فرهنگی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش هرخانه یک جشن نیمه شعبان به همت معاونت فرهنگی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید