پیغام تبریک وزیر خارجه مجارستان به امیرعبداللهیان

به گزارش مجله خزرکوه، وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان در پیامی خطاب به امیرعبداللهیان ابراز اطمینان کرد با یاری وزیر خارجه ایران همکاری های سودمند متقابل بین دو کشور در حوزه های مختلف بیش از پیش تقویت گردد.

پیغام تبریک وزیر خارجه مجارستان به امیرعبداللهیان

با ما سفر کنید و با تور مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، پیتر سیارتو وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان در پیغامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، اخذ رای اعتماد و شروع به کار وی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان ابراز اطمینان کرد با یاری امیرعبداللهیان همکاری های سودمند متقابل بین دو کشور در حوزه های انرژی، تجارت، فرهنگ و آموزش بیش از پیش تقویت گردد.

پیتر سیارتو در سرانجام پیغام خود برای وزیر امور خارجه کشورمان در انجام وظیفه مهمی که عهده دار شده است، آرزوی موفقیت کرد.

طی دو روز گذشته از این هم وزرای خارجه ژاپن، ایتالیا و ... در پیغام های جداگانه خطاب به همتای ایرانی بر تقویت روابط دوجانبه با ایران تأکید کردند. در روزهای گذشته هم وزرای خارجه کشورهای مختلف با ارسال پیغام یا در گفتگوی تلفنی به وزیر امور خارجه نو جمهوری اسلامس ایران تبریک گفتند.

به گزارش فارس، وانگ یی وزیر خارجه چین هم امروز (آدینه) در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان از ارسال حجم بالای واکسن سینوفارم در سپتامبر و در روزهای آینده به ایران اطلاع داد. (اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1327

به "پیغام تبریک وزیر خارجه مجارستان به امیرعبداللهیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک وزیر خارجه مجارستان به امیرعبداللهیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید