تورهای چین: یک شرکت چینی روی شارژر 240 واتی کار می نماید

به گزارش مجله خزرکوه، سازندگان گوشی های چینی به فناوری های شارژ فوق سریع علاقه زیادی دارند و همیشه در پی افزایش سرعت شارژ گوشی های خود هستند. مدتی قبل یکی از افشاگران اعلام نمود که گوشی iQOO 10 Pro با شارژ 200 واتی راهی بازار خواهد شد که به لطف این سرعت، در عرض 12 دقیقه می تواند به طور کامل شارژ گردد. اما اگر فکر می کنید چنین سرعتی بسیار زیاد است، باید بگوییم که یک شرکت چینی دیگر روی فناوری 240 واتی کار می نماید.

تورهای چین: یک شرکت چینی روی شارژر 240 واتی کار می نماید

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

افشاگری که این خبر را اعلام نموده، به نام شرکت موردنظر اشاره ای ننموده و فقط می توانیم که یک شرکت چینی است. ممکن است این شرکت همان اوپو باشد. برای یادآوری باید بگوییم که این شرکت مدت ها قبل خاطرنشان کرد که فناوری شارژ 240 واتی را توسعه داده است. بر اساس ادعای این شرکت، تکنولوژی موردنظر می تواند باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را در عرض فقط 9 دقیقه به طور کامل شارژ کند. اما این تکنولوژی فقط روی مدل اولیه یک گوشی تست شده و این شرکت تاریخ ارائه آن را اعلام نکرد.

حالا احتمالا اوپو در حال نهایی کردن این تکنولوژی است و شاید در آینده نزدیک برای عموم کاربران ارائه گردد. همانطور که احتمالا می دانید، هرچقدر سرعت شارژ بیشتر باشد، فشار بیشتری به باتری گوشی وارد می گردد. اما از آنجایی که باتری گوشی به مرور زمان بخشی از ظرفیت خود را از دست می دهد، بعضی کاربران ترجیح می دهند از شارژ سریع تر استفاده نمایند ولی در عوض تقریبا هر دو سال یکبار باتری گوشی را تعویض نمایند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1644

به "تورهای چین: یک شرکت چینی روی شارژر 240 واتی کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: یک شرکت چینی روی شارژر 240 واتی کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید