اختصاص 2، 9میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به مالکان خانه های تاریخی لرستان

به گزارش مجله خزرکوه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اختصاص 2میلیارد و 900میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به مالکان خانه های تاریخی استان اطلاع داد.

اختصاص 2، 9میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به مالکان خانه های تاریخی لرستان

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سیدامین قاسمی امروز چهارشنبه 24 اردیبهشت 99 گفت: با پیگیری این اداره کل به منظور حمایت از مالکان و بهره برداران آثار تاریخی مبلغ 2 میلیارد و 900 میلیون ریال یاری بلاعوض به مالکان خانه های تاریخی ثبت شده در آثار ملی از سوی وزارتخانه، اختصاص پیدا نموده است.

او اضافه کرد: در این راستا با مالکان خانه های خوش قلب، مرادی و نجار پور شهرستان بروجرد و خانه های خورشیدی و حمام کوچک شهرستان خرم آباد، تفاهم نامه یاری های فنی و اعتباری امضا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان توضیح داد: مالکان این آثار با نظارت این اداره کل و طبق زمان بندی نسبت به بازسازی بناهای مذکور اقدام خواهند کرد.

استان لرستان 340 هکتار بافت تاریخی شهر دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 503

به "اختصاص 2، 9میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به مالکان خانه های تاریخی لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 2، 9میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به مالکان خانه های تاریخی لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید