اصلاح بعضی از ایرادات دولت به بودجه 1400 توسط شورای نگهبان

به گزارش مجله خزرکوه، خبرنگاران- رییس دفتر رییس جمهور گفت: دقیق نمی دانم ایرادات دولت به بودجه تصویب شده در مجلس چه تعداد بوده اما بعضی از این ایرادات توسط شورای نگهبان به مجلس ارسال و اصلاح شده است.

اصلاح بعضی از ایرادات دولت به بودجه 1400 توسط شورای نگهبان

مهر نوشت: مجلس شورای اسلامی پس از سرانجام آنالیز لایحه بودجه 1400، آن را به شورای نگهبان ارسال کرد و شورای نگهبان نیز ایرادات گسترده ای از مصوبه مجلس گرفت و لایحه را جهت برطرف ایرادات به مجلس ارجاع داد.

پس از برطرف ایرادات، شورای نگهبان باز هم بیان کرد 11 ایراد همچنان باقی مانده است و این مساله موجب شد نمایندگان مجلس برای دومین بار نسبت به برطرف ایرادات مطرح شده توسط شورای نگهبان اقدام نمایند. در نهایت شورای نگهبان پس از آنالیز های فشرده، لایحه بودجه را شب گذشته (چهارشنبه) تائید نهایی کرد.

در این میان، دولتمردان که از ابتدای تقدیم بودجه تا روز تصویب نهایی در مجلس شورای اسلامی، چالش ها و اختلافات متعددی با نمایندگان داشتند، نظرات و ایرادات خود نسبت به مصوبه مجلس را به شورای نگهبان ارائه دادند.

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور از ارایه ایرادات بودجه مصوب سال 1400 در مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان اطلاع داد و گفت: دقیق نمی دانم ایرادات دولت به بودجه تصویب شده در مجلس چه تعداد بوده اما بعضی از این ایرادات توسط شورای نگهبان به مجلس ارسال و اصلاح شده است.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1093

به "اصلاح بعضی از ایرادات دولت به بودجه 1400 توسط شورای نگهبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح بعضی از ایرادات دولت به بودجه 1400 توسط شورای نگهبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید