افزایش شتاب واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری، در روستا ها برای تزریق واکسن کرونا به افراد بالای 18 سال محدودیتی وجود ندارد

به گزارش مجله خزرکوه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: به اندازه کافی واکسن کرونا به چهارمحال و بختیاری تخصیص داده شده است و از هفته پیش رو شتاب واکسیناسیون علیه کووید 19 در استان به شدت افزایش می یابد.

افزایش شتاب واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری، در روستا ها برای تزریق واکسن کرونا به افراد بالای 18 سال محدودیتی وجود ندارد

به گزارش خبرنگار از ، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: فرایند کاهشی اندازه ابتلا به بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری کماکان ادامه دارد.

او اضافه کرد: در دو هفته گذشته هر هفته شاهد کاهش 20 تا 25 درصدی اندازه مراجعات در بخش سرپایی و کاهش 10 درصدی بیماران در بخش بستری بودیم.

شیرانی شرح داد: امید است از هفته آینده فرایند نزولی تعداد بیماران بستری و بدحال ناشی از کرونا کاهش یابد و طی چند روز آینده شاهد کاهش موارد فوتی باشیم.

شیرانی با اشاره به اینکه به تازگی از اوج پیک پنجم بیماری عبور کرده ایم گفت: باید مردم همچنان باجدیت شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمایند.

او اضافه کرد: شتاب واکسیناسیون علیه کووید 19 در چهارمحال و بختیاری با افزایش تعداد پایگاه های تزریق واکسن از هفته پیش رو شدت خواهد گرفت.

شیرانی اعلام کرد: مردم با رعایت نوبت بندی، واکسن خود را دریافت نمایند.

او اضافه کرد: در روستا های استان هم برای تزریق واکسن کرونا به افراد بالای 18 سال محدودیتی وجود ندارد و افراد می توانند با هماهنگی مرکز بهداشت درمانی روستایی واکسن خود را دریافت نمایند.

خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1335

به "افزایش شتاب واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری، در روستا ها برای تزریق واکسن کرونا به افراد بالای 18 سال محدودیتی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شتاب واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری، در روستا ها برای تزریق واکسن کرونا به افراد بالای 18 سال محدودیتی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید