الکنو گزارش خود را به فدراسیون ارائه داد

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران، جلسه ویژه داورزنی رئیس فدراسیون والیبال امروز با ولادیمیر الکنو سرمربی تیم ملی والیبال برگزار گردید.

الکنو گزارش خود را به فدراسیون ارائه داد

امیر خوش خبر در مصاحبه با خبرنگاران درباره جلسه برگزار شده گفت: جلسه امروز بیشتر برای این بود تا الکنو گزارشی از لیگ ملت ها به فدراسیون ارائه دهد. درباره نتایج کسب شده و اهدافی که داشته که آیا به اهداف خود دست یافته است یا خیر.

وی ادامه داد: در این نشست درباره زمان به جای مانده تا المپیک و اینکه چه کارهایی باید انجام گردد و در خصوص ترکیب تیم ملی و فرایند تمرینات صحبت هایی مطرح شد و الکنو هم گزارش خود را به فدراسیون ارائه داد.

سرپرست تیم ملی تأکید کرد: قرار است هفته آینده کنفرانس مطبوعاتی الکنو با اصحاب رسانه برگزار گردد. احتمالاً کنفرانس به صورت حضوری برگزار خواهد شد، چرا که الکنو تمایل دارد در کنفرانس حضوری مقابل خبرنگاران قرار گیرد.

خوش خبر درباره زمان اعلام فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در المپیک هم گفت: فهرست اولیه را ارائه داده ایم، علیرغم اینکه فهرست 12 نفره اعلام شده است اما تا لحظه آخر فرصت تغییرات وجود دارد. اسفندیار هم امروز از ترکیب خط خورد و 15 نفر در تمرینات حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1282

به "الکنو گزارش خود را به فدراسیون ارائه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکنو گزارش خود را به فدراسیون ارائه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید