خبرنگاران بازار الشتر تعطیل شد

به گزارش مجله خزرکوه، خرم آباد- خبرنگاران - فرماندار سلسله گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا بازار شهر الشتر تعطیل شد.

خبرنگاران بازار الشتر تعطیل شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، شریف خسروی شامگاه آدینه در جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری از کرونا با بیان اینکه امروز اخرین روز کاری بازار الشتر بوده اضافه نمود: بازار شهرستان بجز فروشندگان موادغذایی، بهداشتی و نانوایی ها در راستای مبارزه با کرونا از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی گفت: به منظور غلبه بر کرونا، مهمترین موضوع، خودمراقبتی است، مردم باید در منازل خود بمانند تا هرچه سریعتر زنجیره انتقال قطع و بیماری کنترل گردد.

وی به حضور لشکر 84 پیاده لرستان برای یاری به سمپاشی و ضدعفونی شهرستان مطرح نمود: این سمپاشی ها و ضدعفونی ها زمانی مفید خواهد بود که همکاری مردم را هم در کنار خود داشته باشیم.

وی با اشاره به تعطیلی 90 درصدی بازار شهرستان سلسله و قدردانی از همراهی خوب مردم در عمل به توصیه های مسوولان شهرستان اضافه نمود: باید گشت مشترک اماکن، شبکه بهداشت و صنعت و معدن با حضور خود نظارت مستقیمی بر تعطیلی تمامی بازار داشته باشند.

فرماندار سلسله گفت: همچنین روزانه واحدهای خبازی شهرستان به لحاظ رعایت نکات بهداشتی مبارزه با کرونا باید پایش و در صورت مشاهده عدم رعایت این نکات، پلمپ شوند چرا که سلامت مردم قابل اغماض نیست.

خسروی با اشاره به انتشار بعضی کلیپ های جهت دار در فضای مجازی درخصوص کمبود البسه و لوازم مورداحتیاج کادر درمانی بیمارستان الشتر، گفت: جبهه ای که خداوند به آن نصرت می دهد، در آن خودنمایی نیست، اینگونه افراد اگر دنبال کار خداپسندانه هستند لازم نیست که تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کنند و لذا انتظار می رود که اطلاعات سپاه شهرستان این افراد را شناسایی و برخوردهای لازم را صورت دهد.

وی اضافه نمود: هر آنچه احتیاج پرسنل شبکه بهداشت و درمان باشد، دانشگاه علوم پزشکی برای شهرستان فراهم می نماید، نباید اجازه دهیم بعضی افراد برای رسیدن به اغراض شخصی با روان مردم به خصوص در این شرایط بازی کنند، به طور قطع ما دست همه خیرینی را می بوسیم که در این راه به ما یاری کنند اما اجازه باز شدن فضا به ریاکاران نمی دهیم.

در این جلسه مقرر شد که با توجه به اینکه تنها بیمارستان سلسله در حال پذیرش بیماران کرونایی است، درمانگاه سپاه شهرستان با همکاری شبکه بهداشت و درمان تا اطلاع ثانوی به صورت 24 ساعته به بیماران خدمات ارائه دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 427

به "خبرنگاران بازار الشتر تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازار الشتر تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید