خبرنگاران ورود مرغ منجمد به بازار تهران تسریع می گردد

به گزارش مجله خزرکوه، تهران - خبرنگاران - مدیرکل امور مالی استانداری تهران با اشاره به تسریع در فرایند ورود مرغ منجمد جهت تعدیل بازار استان، بر ضرورت نظارت مستمر بر شرایط توزیع و فروش آن تاکید نمود.

خبرنگاران ورود مرغ منجمد به بازار تهران تسریع می گردد

به گزارش خبرنگاران از اعلام عصر یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ساماندهی بازار مرغ گفت: حرکت سینوسی در بازار مرغ ضرورت نظارت مستمر بر این بازار را دو چندان می نماید.

وی با قدردانی از عوامل مختلف در کنترل بازار مرغ تاکید نمود: وزارت جهاد کشاورزی نظارت بر مبدا تامین مرغ را مورد توجه جدی قرار دهد؛ چراکه تامین بخشی از این ماده غذایی استان تهران از استان های دیگر صورت می گیرد و بایستی از مبدا نظارت ها تشدید گردد.

این مسئول ادامه داد: ورود مرغ منجمد به بازار بخشی از بازار را اشباع می نماید و تمهیدات لازم اتخاذ می گردد تا نگرانی در خصوص بازار مرغ به وجود نیاید.

قاسمی فرزاد گفت: باتوجه به بازگشایی اصناف و عیدفطر تقاضا برای مرغ افزایش می یابد که تمهیدات لازم برای کنترل بازار اتخاذ شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این مدت مسئله ای در عرضه مرغ نداشتیم و تمام کوشش معطوف این است که از دو نرخی شدن قیمت مرغ جلوگیری گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1191

به "خبرنگاران ورود مرغ منجمد به بازار تهران تسریع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود مرغ منجمد به بازار تهران تسریع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید