خودروی خود را یک هفته به تاکسی های اینترنتی بدهید و 60 میلیون تومان جایزه بگیرید! ، عکس

به گزارش مجله خزرکوه، بسیاری بر این باورند که مالکیت خصوصی خودرو در سال های آینده سقوط خواهد نمود؛ به همین علت بعضی از خودروسازان به فکر ساخت خودروهای عمومی ویژه در سطح شهر هستند. شرکت اوبر در این زمینه آزمایش جالبی را شروع نموده است.

خودروی خود را یک هفته به تاکسی های اینترنتی بدهید و 60 میلیون تومان جایزه بگیرید! ، عکس

امیرمسعود عابدین- اوبر برای تشویق مردم به استفاده از خودروهای عمومی، آزمایشی را در آمریکای شمالی راه اندازی نموده است که در آن، شرکت نمایندگان منتخب با اهدای خودروی خود به اوبر به مدت یک هفته، هزار دلار معادل 60 میلیون تومان دریافت می نمایند.

این آزمایش برای 175 شرکت نماینده در لس آنجلس، شیکاگو، واشنگتن دی سی، میامی، سانفرانسیسکو، تورنتو و ونکوور باز است. شرکت نمایندگان علاقه مند می توانند در وب سایت Uber ثبت نام نمایند.

به گفته این شرکت معتبر، عدد هزار دلار معادل میانگین هزینه ماهانه مالکیت خودرو در ایالات متحده است. در طول این آزمایش از شرکت نمایندگان خواسته می گردد تا تجربیات خود را مستند نمایند.

این اولین بار نیست که اوبر آزمایشی از این دست را انجام می دهد. سال گذشته، 58 استرالیایی تنهای خودروی خود و یا یکی از دو خودروی خود را اهدا کردند و 870 دلار دریافت کردند تا دیگر شکل های حمل ونقل را امتحان نمایند. شرکت نمایندگان گفتند که توانستند بیشتر سفرهای خودرویی را با روش های مختلف حمل ونقل جایگزین نمایند.

به گفته اوبر، نزدیک به 233 میلیون وسیله نقلیه شخصی در جاده های ایالات متحده وجود دارد که از این تعداد، 80 میلیون خودرو کمتر از 16 کیلومتر در روز مسافت طی می نمایند.

منبع: carscoops

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 تیر 1403 بروزرسانی: 9 تیر 1403 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1860

به "خودروی خود را یک هفته به تاکسی های اینترنتی بدهید و 60 میلیون تومان جایزه بگیرید! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی خود را یک هفته به تاکسی های اینترنتی بدهید و 60 میلیون تومان جایزه بگیرید! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید