ریمل خشک خود را مثل روز اول کنید

به گزارش مجله خزرکوه، فرض کنید قرار است برای یک مهمانی مهم آماده شوید. لباستان را پوشیده اید و حالا نوبت به آرایش رسیده است. نوبت به زدن ریمل می رسد. ریمل خود را باز می کنید و به مژه هایتان میزنید. ولی موادی روی مژه های شما نیست! بله! ریمل شما خشک شده است و آرایش شما ناقص می ماند.

ریمل خشک خود را مثل روز اول کنید

ریمل یا ماسکارا یک نوع وسیله آرایشی است که برای حالت دادن به مژه ها و زیباتر کردن چشم ها استفاده می گردد. ریمل از جمله لوازم آرایشی است که معمولا در کیف هر خانمی پیدا می گردد. این کالای شگفت انگیز نه تنها باعث زیبایی چشم ها می گردد بلکه تمامی عیوب چشم را هم می پوشاند و اگر چشمانی ریز داشته باشید با استفاده از ریمل مرغوب می توانید چشمان خود را درشت تر و زیباتر نشان دهید. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع روش های بازسازی ریمل خشک شده می پردازیم.

چه زمانی ریمل احتیاج به بازسازی دارد؟

اولین کاری که باید بکنید، چک کردن تاریخ انقضا است. اگر از تاریخ انقضا نگذشته بود، برای قدم دوم یک تست انجام دهید. با یک فرچه ریمل مقداری از مواد را بردارید و روی دستتان بمالید. بافت ریمل را چک کنید. اگر بافت آن تکه تکه شده بود یا برجستگی داشت، وقت احیای ریمل خشک شده شما رسیده است.

روش های بازسازی ریمل خشک شده

نباید بلافاصله ریمل خشک شده را دور انداخت، بلکه می توانید از چند روش ریمل هایی که حالت خشکی دارند یا بر روی مژه ها می چسبند را به راحتی روان کنید. برای احیای ریمل خشک شده خود می توانید از روش های زیر بهره ببرید.

روغن زیتون

اولین روش بازسازی ریمل خشک شده، استفاده از روغن زیتون است. می توانید چند قطره روغن زیتون را داخل تیوپ ریمل بریزید و خوب تکان دهید. خواهید دید که ریمل شما دیگر خشک نخواهد بود.

چای سیاه

با توجه به این که در همه خانه ها چای موجود هست، این روش یکی از آسا ن ترین کارهایی است که می توانید برای ترمیم ریمل خشک شده خودتان بکنید. استفاده از چند قطره چای در داخل ریمل تان، آن را از خشکی نجات خواهد داد.

قطره چشمی

یکی از روش های جالبی که می توانید برای رفع کردن خشکی ریمل انجام دهید، استفاده از قطره چشمی به داخل ریمل است. برای این کار به هیچ وجه از قطره ای که از قبل باز شده استفاده نکنید تا دچار عفونت نشوید. حتما از قطره نو بهره ببرید. به مقدار 3 قطره از مواد قطره چشمی داخل تیوپ ریمل بچکانید. یادتان باشد که بعد از استفاده از هر کدام از روش های بالا، حتما ریمل خود را تکان دهید.

ژل آلو ئه ورا

به مقدار یک نوک انگشت ژل آلو ئه ورا بردارید و داخل تیوپ ریمل بریزید. در ریمل را ببندید و آن را خوب تکان دهید. ریمل شما مثل روز اول می گردد و دیگر احتیاجی به خرید ریمل تازه ندارید.

روغن بادام شیرین

می توانید داخل تیوپ ریمل تان روغن بادام شیرین بریزید، البته چند قطره وسپس آن را خوب تکان دهید. این روش هم مانند روش های قبلی ریمل شما را از حالت خشکی خارج می نماید.

گلاب

اگر چند قطره گلاب را در ریملی که حالت خشک دارد، اضافه کنید و آن را خوب تکان دهید، متوجه می شوید که چقدر ریمل روان شده و دیگر حالت چسبندگی و خشکی در آن وجود ندارد. اگر به تیپ خود اهمیت می دهید، حتما به مطلب این 3 مانتوی مجذوب کننده را پاییز سال جاری خریداری کنید مراجعه کنید.

مایع لنز

یک روش جالب دیگر برای احیای ریمل، استفاده از آب داغ و مایع لنز است. ابتدا ریمل خود را در داخل فنجان آب داغ بگذارید، البته به مدت 5 دقیقه و سپس در داخل ریمل، 5 قطره از مایع لنز را بریزید و به مدت 15 ثانیه تکان دهید. با این روش خاص، ریمل شما دیگر خشک نخواهد شد.

آب داغ

استفاده از آب داغ برای زمانی است که موارد بالا را در دسترس ندارید؛ برترین راه چاره برای رفع کردن خشکی ریمل محسوب می گردد. ریمل خود را به طور کامل در آب داغ بگذارید و چند دقیقه صبر نمایید. سپس ریمل را بیرون آورده و تکان دهید، خواهید دید که ریمل شما به حالت اولیه برگشته است.

یادتان باشد، اگر از ریمل کمتر استفاده می کنید و فقط برای مجالس خاص مورد استفاده قرار می گیرد. حتما ریمل را در بالای یخچال نگه داری نمایید تا همواره تازه و قابل استفاده باشد.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب این ماسک ضد چروک معجزه می نماید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1703

به "ریمل خشک خود را مثل روز اول کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریمل خشک خود را مثل روز اول کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید