متن شکایت نمایندگان مجلس از وزیر ورزش به خاطر قرارداد ویملوتس

به گزارش مجله خزرکوه، نمایندگان مجلس در قالب ماده 234 آئین نامه داخلی مجلس از وزارت ورزش و زیرمجموعه آن شکایت کردند که متن آن منتشر شد.

متن شکایت نمایندگان مجلس از وزیر ورزش به خاطر قرارداد ویملوتس

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، نمایندگان در قالب ماده 234 آئین نامه داخلی مجلس از وزارت ورزش و زیرمجموعه آن شکایت کردند که متن آن در زیر آمده است.

عنوان فرآیند

انتخاب و انعقاد قرارداد فاجعه بار با سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران

متن طرح

متأسفانه قرارداد منعقد شده فیمابین فدراسیون فوتبال ایران و آقای مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران حاوی ایرادات فنی و حقوقی فراوان بوده است و از سوی دیگر مبلغ قرارداد و نحوه انتخاب وی معین نیست و منجر به خسارت تاریخی به اموال عمومی شده است.

لازم است مجلس شورای اسلامی برخورد قاطع با مسببین و مباشرین این قرارداد فاجعه بار از قوه قضائیه مطالبه و نتایج اقدامات را به اطلاع مردم شریف ایران برساند و کلیه مبالغ دریافتی توسط آقای ویلموتس را از بانیان و مسببین این قرارداد فاجعه بار مصادره و دریافت و در جهت توسعه زیرساخت های ورزشی کشور هزینه شود تا دیگر شاهد تکرار چنین اتفاقاتی در ورزش کشور نباشیم.

این موضوع در راستای اعمال و رعایت ماده 234 آئین نامه داخلی مجلس تحت عناوین استنکاف از اجرای قانون، نقض اجرای قانون و عدم رعایت شئونات توسط وزارت ورزش و جوانان و زیرمجموعه های آن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 725

به "متن شکایت نمایندگان مجلس از وزیر ورزش به خاطر قرارداد ویملوتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متن شکایت نمایندگان مجلس از وزیر ورزش به خاطر قرارداد ویملوتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید