مهلت ثبت نام برای هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو 7 دی انتها می یابد

به گزارش مجله خزرکوه، سامانه ثبت نام هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو که در پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد، 7 دی ماه انتها می یابد.

مهلت ثبت نام برای هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو 7 دی انتها می یابد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو به عنوان بزرگ ترین رویداد مدیریتی حوزه نانو روز های 10 و 11 دی ماه 98 در پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد. این دوره مجمع کوشش خواهد داشت تا موضوع تأثیر فضای متغیر و ناپایدار مالی کشور را بر کسب وکار های دانش بنیان محور قرار داده و به آنالیز فرصت ها و تهدید های ناشی از آن بپردازد. همچون دوره های گذشته مجمع، سال جاری نیز صاحب نظران مختلفی در این دو روز به ارائه دیدگاه ها و تجربیات خود در قالب سخنرانی ها، پنل ها و کارگاه های مختلف خواهند پرداخت. به همین ترتیب گردهمایی بخش بزرگی از فعالان اکوسیستم حوزه فناوری و نوآوری به ویژه فناوری نانو، فرصت ارزشمندی جهت شبکه سازی و گسترش ارتباطات برای شرکت کنندگان این رویداد خواهد بود.

پنل های هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو با موضوعات تجربه یک کسب وکار رشد یافته، تجربه فروش محصولات نانو در فروشگاه های زنجیره ای، چالش های کسب وکار ها و استارت آپ های در حال رشد و اصول بقای کسب وکار ها در شرایط سخت برگزار خواهد شد.

همچنین برنامه جایگاه داغ با حضور رضا اسدی فرد، مدیر کارگروه بازار ستاد توسعه فناوری نانو برگزار خواهد شد که یک گفت وگوی چالشی پیرامون موضوعات، سوالات و نقد های وارد به ستاد است که وی در این باره شرح خواهند داد.

همچنین سرویس مشاوره کسب وکار با مشاوران خبره و با تجربه در طول دو روز این رویداد ارائه خواهد شد و نمایشگاهی نیز در حاشیه برنامه های این رویداد برگزار می گردد.

گفتنی است که فروم اول در سال 1391 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید، فروم دوم و سوم در سال های 1392 و 1393 در مرکز همایش های صدا و سیما، فروم چهارم و پنجم در سال 1395 و 1396 در مرکز همایش های پژوهشگاه نفت و فروم ششم در سال 1397 در مرکز همایشگاه های پژوهشگاه نیرو برگزار گردید. فروم هفتم نیز 10 و 11 دی ماه 1398 در سالن کنفرانس پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 195

به "مهلت ثبت نام برای هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو 7 دی انتها می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام برای هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو 7 دی انتها می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید