میثم زارع برای ادامه درمان به تهران اعزام شد

به گزارش مجله خزرکوه، خبرنگاران/کرمانشاه رییس هیات کشتی شهرستان کنگاور از اعزام میثم زارع کشتی گیر کنگاوری که بدیل تصادف رانندگی دچار ضایعه نخاعی شده بود به تهران جهت ادامه درمان خبر داد.

میثم زارع برای ادامه درمان به تهران اعزام شد

مسعود رحمت آبادی در گفت و گو با خبرنگاران، در این باره اظهار کرد: پس از پیگیری های وزیر ورزش، رئیس فدراسیون های پزشکی ورزشی و کشتی و استاندار ومسئولان ورزش استان و با دستور وزیر ورزش، میثم زارع عصر امروز (20 آبان) برای ادامه درمان به تهران اعزام شد.

وی شرح داد: طبق دستور رئیس فدراسیون کشتی، میثم زارع در بیمارستان توانبخشی رفیده قیطریه تهران بستری خواهد شد تا تحت نظر پزشکان این بیمارستان باشد.

رئیس هیات کشتی شهرستان کنگاور در ادامه تاکید کرد: از همان زمانی که این کشتی گیر به واسطه سانحه تصادف دچار ضایعه نخاعی شد، رئیس فدراسیون کشتی و مسئولان ورزش استان پیگیر شرایط او بودند.

وی به نقدها پدر این کشتی گیر از عدم پیگیری مسئولان در خصوص شرایط فرزندش در روزهای گذشته هم اشاره کرد و اضافه نمود: متاسفانه چون پدر این کشتی گیر در شرایط روحی مناسبی نبود و از طرف دیگر رئیس فدراسیون کشتی و دیگر مسئولانی که پیگیر بودند را نمی شناخت، نقدهای کرد، اما اکنون از رسیدگی های اجرا شده راضی هستند.

میثم زارع کشتی گیر ملی پوش کنگاوری چندی پیش به علت سانحه تصادف دچار ضایعه نخاعی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 89

به "میثم زارع برای ادامه درمان به تهران اعزام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میثم زارع برای ادامه درمان به تهران اعزام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید